Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 ..en de beste wensen! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Niet een beetje te vroeg he BB? Maarja hij is wel mooi gelukt moet ik eerlijk zeggen. Ik zie nu niet echt een aanmerking. Reageren
Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik vind hem goed gelukt, ik zie niks om nog commentaar op te geven... Nice gemaakt Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik heb wél commentaar , Want ik zou die lichtflits(?) iets doorzichtiger maken zodat het wat realistischer wordt Verder is hij wel goed Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 ik vind 'm ook heeel erg goed gemaakt lekker simpel ik vind ook dat het kader hier ook heel goed bij past, wat bij velen anderen niet het geval is niets op aan te merken dus ik kan je niets anders geven dan een 10 @ BanaanDaan: daar ben ik het niet mee eens want hij is aan de randen al doorzichtig en dat moet niet overal zo zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.