BV_1993 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Dit is het eerste probeersel in Photoshop dat ik op het forum post. Het was de bedoeling om de Uncharted 2 afbeelding aan te passen aan de stijl van The Saboteur. V1 V2 BV_1993 Bewerkt: 27 december 2009 door BV_1993 Reageren
Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik vind hem erg mooi, maar kan je het plaatje even laten zien dat je heb bewerkt... anders kan het ook zo zijn dat je deze van internet heb geplukt met wat tekst en een border... Reageren
BV_1993 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik vind hem erg mooi, maar kan je het plaatje even laten zien dat je heb bewerkt... anders kan het ook zo zijn dat je deze van internet heb geplukt met wat tekst en een border... Dit is het origineel. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik vind eigenlijk dat je iets te weinig hebt gedaan, want ik mis effecten. Ook vind ik de border niet goed bij het geheel passen (de kleur rood) die had je denk ik beter gewoon in het zwart kunnen doen. 5/10 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 wat ik er heel gaaf aan vind is dat je de achtergrond zwart-wit hebt gemaakt het lettertype past er echter helemaal niet bij en de kleur ervan ook niet. tip: misschien kun je een paar leuke effecten over de tekst heen gooien? en ik vind randen soms mooi staan maar deze steekt te veel af van het geheel alleen het plaatje vind ik 'n 7.5 waard maar met die tekst en zo ziet het er toch goedkoper uit ofzo 6/10 Reageren
BV_1993 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Bedankt voor de tips, ik heb een V2 gemaakt op basis van het commentaar. V2 Mvg, BV_1993 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Bedankt voor de tips, ik heb een V2 gemaakt op basis van het commentaar. V2 Mvg, BV_1993 stukken beter! je hebt het commentaar goed opgenomen en de zwarte border steekt niet zo heel erg meer af, en maak 't daarom compleet en het lettertype past goed bij het plaatje, het plaatje zelf is natuurlijk nog net zo mooi als de vorige keer goed gedaaan voor je v2 7.5/10 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik vind de tweede versie beter maar vind het lettertype nog altijd niet helemaal gepast... iets statischer misschien? Alhoewel het allemaal wat smpel oogt vind ik het goed gelukt, toch voor het resultaat dat je wou bekomen... Geen cijfers, want geen ervaring . Reageren
Wienish Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Allereerst: Beide zeker niet slecht! Het idee dat het plaatje op zich al een verhaal vertelt is heel apart, en ook creatief en goed. De donkere tinten geven het iets mysterieus, en het rode weer iets luxueus. V1 Ik vind de rode rand en de rode naam erg apart en mooi, zeker omdat het rood terugkomt in de madam voorop. Wel vind ik de lettertypekeuze ietwat ongelukkig en dik, waardoor het teveel opvalt, wat in dit geval best jammer is. Al met al toch nog goed voor een mooie 7/10 V2 Hier vind ik het wel jammer dat het rode randje weg is, dat vond ik wel wat hebben. Wel vind ik de lettertype- en kleurkeuze ietwat beter. Dit is misschien weer het andere uiterste qua duidelijkheid (hier zullen sommige mensen even goed moeten kijken), maar het ziet er wel wat sjieker uit dan in de eerste. Bij deze een 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.