NickOwnage Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Sinds kort gebruik ik Paint.net kunnen jullie er misschien wat meer over vertellen? Ik ben er al vrij ver mee, alleen dingen zoals borders eromheen weet ik nog niet waar het staat. Alvast Bedankt. Bewerkt: 27 december 2009 door NickOwnage Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Weinig mensen op dit forum gebruiken Paint.net, maar ik heb wel deze site gevonden waarin heel veel informatie staat over de features van Paint.net. Op deze site staan flink wat tutorials (wel allemaal in het Engels!) over Paint.net, dus die zal ik maar eens goed doornemen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Heel erg bedankt! Ik ga snel kijken. En over Engels hoef je niet in te zitten. Kan ik wel mee omgaan. Anders doe ik wel een vertaalprogrammaatje opstarten. Zijn maar 3 Renders. Kan iemand me vertellen waar de Borders staan? Bewerkt: 27 december 2009 door NickOwnage Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Als ik jouw was gewoon PS nemen, veel handiger en fijner werken.. Reageren
Aargh Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Als ik jouw was gewoon PS nemen, veel handiger en fijner werken.. GTFO. Border = Open een plaatje > Image > Canvas Size > Zorg dat je alle pijltjes hebt (staat standaard goed) > +2 pixels voor iedere pixel die je de border wil hebben (ofzo. Dus een 1px border = +2px height +2px width) > OK. Nu heb je een witte border, kan je nog inkleuren enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.