Jump to content

On the Road Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de sig wel iets hebben maar ...

Is dit niet bekomen door 1 effect?

Het lettertype vind ik ook goed bij de foto passen.

7.2/10

Geplaatst:

het eidresultaat is super geworden lettertype past er mooi bij alles klopt gewoon

maar als ik kijk wat je er zelf aan hebt gedaan is er maar weinig verschil tussen de stock en je signature

voor je signature zonder dat ik kijk hoeveel je er aan hebt gedaan een wel verdiende 8/10

Geplaatst:

Plaatje + tekst + border. Wat ik ermee bedoel spreekt hopelijk voor zich.

6/10.

..zonder dat ik kijk hoeveel je er aan hebt gedaan een wel verdiende 8/10

Waarom moet een signature altijd overgoten zijn met 100'en effecten? Zoals ik bij deze sig zou zeggen 'Less is more', mensen hier zijn zo verslaafd aan signatures die vol met effecten zitten, alsof simpele signatures niet mooi kunnen zijn. Waarom is dit? Precies, er is geen reden voor. Laat het gewoon, een sig is mooi, met of zonder effecten. Het is nu net alsof het vereist is dat er een minstens 15 effecten in zitten :duh:

Geplaatst:

Plaatje + tekst + border. Wat ik ermee bedoel spreekt hopelijk voor zich.

6/10.

..zonder dat ik kijk hoeveel je er aan hebt gedaan een wel verdiende 8/10

Waarom moet een signature altijd overgoten zijn met 100'en effecten? Zoals ik bij deze sig zou zeggen 'Less is more', mensen hier zijn zo verslaafd aan signatures die vol met effecten zitten, alsof simpele signatures niet mooi kunnen zijn. Waarom is dit? Precies, er is geen reden voor. Laat het gewoon, een sig is mooi, met of zonder effecten. Het is nu net alsof het vereist is dat er een minstens 15 effecten in zitten :duh:

het gaat niet om de effecten het gaat om wat je eraan hebt veranderd, ik kan zo 'n plaatje van google halen m'n naam erin zetten en hier laten raten. dat is toch niet leuk meer?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...