Fedmas Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Hey, Heb zonet een nieuw plaatje gemaakt voor mijn handtekening. Pic: Origineel(LINK) Klik hier voor de stock. Wat vinden jullie ervan? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik vind de sig wel iets hebben maar ... Is dit niet bekomen door 1 effect? Het lettertype vind ik ook goed bij de foto passen. 7.2/10 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Vind hem erg leuk geworden 8/10 Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Bedankt En er zitten denk ik 2 of 3 effecten in. Reageren
Ghosty Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Plaatje + tekst + border. Wat ik ermee bedoel spreekt hopelijk voor zich. 6/10. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 het eidresultaat is super geworden lettertype past er mooi bij alles klopt gewoon maar als ik kijk wat je er zelf aan hebt gedaan is er maar weinig verschil tussen de stock en je signature voor je signature zonder dat ik kijk hoeveel je er aan hebt gedaan een wel verdiende 8/10 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Plaatje + tekst + border. Wat ik ermee bedoel spreekt hopelijk voor zich. 6/10. ..zonder dat ik kijk hoeveel je er aan hebt gedaan een wel verdiende 8/10 Waarom moet een signature altijd overgoten zijn met 100'en effecten? Zoals ik bij deze sig zou zeggen 'Less is more', mensen hier zijn zo verslaafd aan signatures die vol met effecten zitten, alsof simpele signatures niet mooi kunnen zijn. Waarom is dit? Precies, er is geen reden voor. Laat het gewoon, een sig is mooi, met of zonder effecten. Het is nu net alsof het vereist is dat er een minstens 15 effecten in zitten Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Plaatje + tekst + border. Wat ik ermee bedoel spreekt hopelijk voor zich. 6/10. ..zonder dat ik kijk hoeveel je er aan hebt gedaan een wel verdiende 8/10 Waarom moet een signature altijd overgoten zijn met 100'en effecten? Zoals ik bij deze sig zou zeggen 'Less is more', mensen hier zijn zo verslaafd aan signatures die vol met effecten zitten, alsof simpele signatures niet mooi kunnen zijn. Waarom is dit? Precies, er is geen reden voor. Laat het gewoon, een sig is mooi, met of zonder effecten. Het is nu net alsof het vereist is dat er een minstens 15 effecten in zitten het gaat niet om de effecten het gaat om wat je eraan hebt veranderd, ik kan zo 'n plaatje van google halen m'n naam erin zetten en hier laten raten. dat is toch niet leuk meer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.