GeordeX Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 mijn comp blijft herstarten terwijl ik zit te spelen met andere spellen gebeurd dit niet wat moet ik doen HEEEEELP Reageren
Trax Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Gebruik de Edit Post, heb geduld en start de volgende keer een topic ipv een poll .. Reageren
patrickvb Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Gebruik de Edit Post, heb geduld en start de volgende keer een topic ipv een poll .. Deze poll is wel interessant hoor Zien hoeveel er problemen hebben met gta:sa Reageren
Arjen Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Deze poll is wel interessant hoor Zien hoeveel er problemen hebben met gta:sa Daar gaat het toch niet om! Hij vraagt of wij dat ook hebben.. Als wij het wel of niet hebben, het maakt geen zak uit. We kunnen ook weinig maken met zo weinig info. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Nou ik heb niet met mijn pc. Je moet probleem misschien ff in googe intikken misschien dat je dan een stuk verder komt. Succes Reageren
MGB-hero Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 mijn pc herstart niet eens hij sluit gewoon af :S en dan wil hij gewoon niet meer op starten imand idee? Reageren
GeordeX Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Ik heb het probleem gevonden dit moet je doen ga terug naar je desktop start » uitvoeren » dxdiag, naar geluid en op basisversnelling zetten) Reageren
aard Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) dan krijg ik de volgende melding als ik dat intype Wilt u toestaan dat Dxdiag controleerd of uw stuurprogramma's digitaal zijn onderteken bla bla bla is gelukt, pc restart niet meer, nu loopt alleen nog vaak het spel vast , dat probleem moet nog ff worden verholpen Bewerkt: 17 juni 2005 door aard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.