gtaissuper Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik heb een probleem met GTA Tiberium Infection. Als ik een New game laad of een Saved game dan blijft GTA Tiberium Infection op de helft hangen. Wat moet ik doen? Ik heb alles volgens de README gedaan. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik heb een probleem met GTA Tiberium Infection. Als ik een New game laad of een Saved game dan blijft GTA Tiberium Infection op de helft hangen. Wat moet ik doen? Ik heb alles volgens de README gedaan. Heb je naast Tiberium Infection ook andere mods geïnstalleerd? Als je het volgens de ReadMe hebt gedaan moet alles normaal werken. Weet je zeker dat je alles goed geïnstalleerd hebt? Reageren
gtaissuper Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ja, Ik heb zelfs de Noobmode gedeinstalleerd. Reageren
Beagle Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Andere mods werken wel? Anders heb je misschien V2, en moet je downgraden. Reageren
gtaissuper Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Probleem opgelost! Moest Inderdaad downgraden. BEDANKT! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.