Vice-King Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Type: signature. stijl: mooi ik leg het wel uit. grootte: 450x150 Afbeelding: geen ik kan die foto niet vinden hieronder staat zo'n beetje hoe het eruit moet zien. achtergrond: De club van gay tony de maisonette9 een beetje het zicht als je in de VIP room zit en dan over de club heen kijkt. tekst:gewoon in pricedown lettertype Grand theft auto. en eronder met TBOGT letters Vice-King. die tekst moet in het midden. rand: met 1xp een zwarte rand graag. Alvast bedankt. mvg, Viceking.
Royboow Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Ik wil hem maken, maar jij mag dan wel de plaatjes en het TBOGT font gaan zoeken
Vice-King Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Ik wil hem maken, maar jij mag dan wel de plaatjes en het TBOGT font gaan zoeken oke probeer ik.
jellemuis Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 hee vice king jij kent mij van vroeger maar waarvan en ik zou het best willen proberen een sig maken
jellemuis Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) hee vice king jij kent mij van vroeger maar waarvan en ik zou het best willen proberen een sig te maken oops srry me internet liep vast en toen heb ik te vaak gedrukt het spijt me van de dubbelpost Bewerkt: 28 december 2009 door jellemuis
Vice-King Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 hee vice king jij kent mij van vroeger maar waarvan en ik zou het best willen proberen een sig te maken oops srry me internet liep vast en toen heb ik te vaak gedrukt het spijt me van de dubbelpost kan ook probeer maar een mooie te maken
jellemuis Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 komt ie dan he, komt ie, komt ie dan he
Recommended Posts