keessie Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 ja dat weet ik maar dat is niet aan te passen in 3ds max en volgens mij staat dat in een een of ander kladblok bestandje ik zal er nog wel even naar zoeken grz Reageren
horsedriver Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 mis een dome vraag maar hoe zet ik hem in game want als ik het rar file open staat er dat het een bestand is geen dff of txd en met gta mod installer doet hij het ook niet Reageren
Beagle Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Er staat gewoon een caddy.dff in hoor . Reageren
horsedriver Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 nee dat staat niet in winrar daar staat geen dff maar er staat bestant en is met niks te open dus snap er niks van Reageren
Beagle Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Je moet het gedownloade bestand met WinRar openen, en daarin zit een .dff bestand. Die kan je niet openen, maar moet je vervangen met de caddy.dff in jouw San Andreas installatie. Hier staat een uitleg hoe dit moet. Reageren
horsedriver Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 ja dat weet ik wel maar er staat bij mij geen dff of txd waar dat normaal staat staat nu bestant in winrar en normaal staat daar dff Reageren
horsedriver Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 laat maar ik heb de naam veranderd in plaats van caddy mod in caddy.dff en nu doet hij het wel maar toch bedankt voor de tips Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 AWesome man Ik ga ff de handling ervan verranderen in die handling van turismo zodat ie wat sneller is xD Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Aleen op die raket zitten wat vage streepjes En die uitlaten aan de zijkant zijn niet echt mooi En die voorruit frame ziet er vaag uit Maar voor de rest is hij awesome Reageren
cessna Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Zo Dat is leuk/mooi gedaan ik had zelf ook zoon soort idee maar dat is nooit gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.