Golf_MK1 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik heb al verschillende wagens in gta san andreas gezet en regelmatig als mijn spel te zwaar wordt, zet ik mijn backups terug en zet ik de leukste auto's er terug in. Maar ik heb dit vandaag nog eens gedaan en als ik een auto erin wil zetten krijg ik de onderstaande foutmelding: Weet iemand wat het probleem kan zijn? Gr. vwbjorn Reageren
Beagle Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Je San Andreas staat toevallig niet aan wanneer je probeert iets te veranderen in 't archief? Anders zou ik je toch aanraden je San Andreas opnieuw te installeren... Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Je San Andreas staat toevallig niet aan wanneer je probeert iets te veranderen in 't archief? Anders zou ik je toch aanraden je San Andreas opnieuw te installeren... Nee ik doe dit altijd als mijn spel uitstaat. Reageren
Beagle Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik zou je SA dan deïnstalleren, de Rockstar Games map weggooien en opnieuw installeren. Het is ook wel handig om replace te gebruiken in plaats van add en delete; je hoeft hier niet te rebuilden, en 't is beter. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik zou je SA dan deïnstalleren, de Rockstar Games map weggooien en opnieuw installeren. Het is ook wel handig om replace te gebruiken in plaats van add en delete; je hoeft hier niet te rebuilden, en 't is beter. Ok dat zal ik proberen. Ik dacht dat het hetzelfde was en dat je dan ook moest rebuilden. Bedankt voor de tip! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.