hes Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Hee, Ik heb een bmw garage in gebouwd en allemaal andere dingen aleen als ik naar de locatie ga zie ik ze niet dan zie ik de gewone versie hoe komt dit moet er nog wat gedaan worden ? patch ofzo ?? grtz, Hessel Reageren
Beagle Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Vervang je wel de goede bestanden? Is het een mod die je zelf hebt gemaakt, of gedownload? Reageren
hes Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Vervang je wel de goede bestanden? Is het een mod die je zelf hebt gemaakt, of gedownload? Gedownload. Reageren
hes Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Vervang je wel de goede bestanden? Is het een mod die je zelf hebt gemaakt, of gedownload? Gedownload. Ik vervang de bestanden in IMG tool of kan/ moet het anders Reageren
Ghosty Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Als je Vista hebt moet je wel de img tool uitvoeren als administrator, anders werkt het geloof ik niet. En weet je wel zeker dat je je goede gta3.img mod? En niet per ongeluk die van GTA VC (ben ik ook al een keer tegengekomen)? Veel succes in ieder geval! Reageren
hes Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Als je Vista hebt moet je wel de img tool uitvoeren als administrator, anders werkt het geloof ik niet. En weet je wel zeker dat je je goede gta3.img mod? En niet per ongeluk die van GTA VC (ben ik ook al een keer tegengekomen)? Veel succes in ieder geval! Bedankt, Het wekte, Ik gebruik Windows 7 en heb het als admin uit gevoerd en het werkte Dankje wel Gr, Hessel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.