Jump to content

Tokyo Drift signature

Recommended Posts

Geplaatst:

tokyodrift.jpg

Voila, hier is mijn signature van The Fast And The Furious Tokyo Drift.

Ik heb zoals je ziet vooral met overlay's gewerkt met mijn layer's.

Ik heb ook nog een paar andere dingen gedaan zodat het wat rood lijkt.

Een border is er ook rond de sig.

Ik weet alleen niet zo goed of het lettertype wel bij de sig past? :$

Ik had namelijk zo wat mijn twijfels.

R&R

Geplaatst:

tokyodrift.jpg

Voila, hier is mijn signature van The Fast And The Furious Tokyo Drift.

Ik heb zoals je ziet vooral met overlay's gewerkt met mijn layer's.

Ik heb ook nog een paar andere dingen gedaan zodat het wat rood lijkt.

Een border is er ook rond de sig.

Ik weet alleen niet zo goed of het lettertype wel bij de sig past? :$

Ik had namelijk zo wat mijn twijfels.

R&R

ik vind 'm niet mooi je heb alles te doorzichtig gemaakt dat is wel 'n leuk idee, maar het heeft niet heel erg goed uitgepakt vind ik je kan niet goed zien wat er achter de gezichten zit.

't lettertype vind ik goed gekozen en daarbij staat het wel (dat doorzichtige).

de border valt niet op, en eigenlijk vind ik dat wel mooi.

6.5/10

Geplaatst:

Zoals al eerder is gezegd het idee is leuk :) Alleen het resultaat is niet zo super. Wat mij opvalt is dat de auto's (vooral de linker) niet zo mooi zijn uitgeknipt, je ziet op sommige plaatsen wat kartelige randjes. De 2 personen op de achtergrond staan daar prima, en een leuk idee om de auto's ervoor te zetten. Maar dan zou ik die auto's niet doorzichtig maken, maar gewoon volle kleur. Misschien dat het beter staat dat als je de rechter auto laat staan, en de linker weghaalt en op die plaatst je tekst neerzet? Ik neem aan dat de tekst dan op het zwarte gedeelte komt te staan, en zo valt deze ook meer op (duidelijk leesbaar). Overigens vind ik je tekst stijl best kunnen hoor, naar mijn idee past dat er prima bij.

Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 7,66666666666667

• Plaatsing: 7
  • Face: 8
  • Kleur: 8

RENDER.png Render: 5,66666666666667

• Plaatsing: 5
  • Mooiheid: 7
  • Ingeblend: 5

BORDER.png Border: 5,5

• Stijl: 6
  • Dikte: 5

COLOR.png Kleur: 8,5

• Stijl: 9
  • Verdeling: 8

BACKGRND.png Achtergrond: 6

EFFECTS.png Effecten: 5

OTHERS.png Overige: 4

BNSPNTS.png Bonuspunten: 7

COMMENTS.png Commentaar:

Jammer dat je de border niet zo goed kunt zien.Ook vind ik de renders niet erg gepast op de andere renders.Maar voor de rest is hij wel ok

TOTAAL: 6,166667

Aantal sterren & Rank: 3stars.PNGRANK3.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

Meer valt hier eigenlijk niet over te zeggen.

Geplaatst:

Zoals al eerder is gezegd het idee is leuk :) Alleen het resultaat is niet zo super. Wat mij opvalt is dat de auto's (vooral de linker) niet zo mooi zijn uitgeknipt, je ziet op sommige plaatsen wat kartelige randjes. De 2 personen op de achtergrond staan daar prima, en een leuk idee om de auto's ervoor te zetten. Maar dan zou ik die auto's niet doorzichtig maken, maar gewoon volle kleur. Misschien dat het beter staat dat als je de rechter auto laat staan, en de linker weghaalt en op die plaatst je tekst neerzet? Ik neem aan dat de tekst dan op het zwarte gedeelte komt te staan, en zo valt deze ook meer op (duidelijk leesbaar). Overigens vind ik je tekst stijl best kunnen hoor, naar mijn idee past dat er prima bij.

Ok bedankt voor de tip, maar ik ben niet echt zo goed in het uitknippen van dingen.

En als ik dan met de gom ga werken om die kartelranden proberen te verwijderen dan maak ik het alleen maar erger.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...