Jump to content

GTA IV Fatal Error DD3D50


bryandebruyn

Recommended Posts

hallo ben net nieuw hier op het forum

en heb pas gta iv gekocht maar nu krijg ik fout code

ik had gezien bij vorige topic dat dat aan je videokaart ofzo kan liggen en ik heb daar geen verstand van

dit is zo'n beetje alles wat er in me pc zit:

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: HP-Pavilion

- Computermodel: NM793AA-ABH p6020nl

- Computernaam: PC_VAN_BRYAN

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MSI

- Model: Boston

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD

- BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie 5.20

- Aansluitingen:

- Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB0 (USB), USB1 (USB)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Pentium® Dual CPU E2220 @ 2.40GHz

- Kloksnelheid: 2400 MHz

- Socket: Socket 775

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 3060 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:)

- Grootte: 298,09 GB (285,84 GB (C:) + 12,25 GB (D:) )

- Vrije ruimte: 131,33 GB (129,61 GB (C:) + 1,71 GB (D:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Onbekend, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf

- Model(len): C: SAMSUNG HD321HJ ATA Device IDE, D: Generic- SD/MMC USB Device USB, E: Optiarc DVD RW AD-7201S6 ATA Device, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: Onbekend

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Realtek

- Model: Realtek High Definition Audio

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® G33/G31 Express Chipset Family

- Beeldprocessor: Intel® GMA 3100 (0x29C2)

- Geheugengrootte: 320 MB VRAM

- Stuurprogramma: igdumdx32.dll, versie 7.15.10.1608

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: HP

- Model: HP 2159 Series Wide LCD Monitor

- Schermresolutie: 1920x1080