Jump to content

GTA IV Fatal Error DD3D50


bryandebruyn

Recommended Posts

hallo ben net nieuw hier op het forum

en heb pas gta iv gekocht maar nu krijg ik fout code

ik had gezien bij vorige topic dat dat aan je videokaart ofzo kan liggen en ik heb daar geen verstand van

dit is zo'n beetje alles wat er in me pc zit:

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: HP-Pavilion

- Computermodel: NM793AA-ABH p6020nl

- Computernaam: PC_VAN_BRYAN

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MSI

- Model: Boston

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD

- BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie 5.20

- Aansluitingen:

- Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB0 (USB), USB1 (USB)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Pentium® Dual CPU E2220 @ 2.40GHz

- Kloksnelheid: 2400 MHz

- Socket: Socket 775

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 3060 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:)

- Grootte: 298,09 GB (285,84 GB (C:) + 12,25 GB (D:) )

- Vrije ruimte: 131,33 GB (129,61 GB (C:) + 1,71 GB (D:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Onbekend, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf

- Model(len): C: SAMSUNG HD321HJ ATA Device IDE, D: Generic- SD/MMC USB Device USB, E: Optiarc DVD RW AD-7201S6 ATA Device, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: Onbekend

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Realtek

- Model: Realtek High Definition Audio

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® G33/G31 Express Chipset Family

- Beeldprocessor: Intel® GMA 3100 (0x29C2)

- Geheugengrootte: 320 MB VRAM

- Stuurprogramma: igdumdx32.dll, versie 7.15.10.1608

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: HP

- Model: HP 2159 Series Wide LCD Monitor

- Schermresolutie: 1920x1080

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 60 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: Microsoft

- Model: HID-compliant muis

- Aantal knoppen: 0

- Aansluiting: USB

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: USB-HID

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Realtek RTL8101E Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.0) (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP:

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 10.1

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

- Versie: 6.0.6001

- Service Pack: Service Pack 1

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult helaas je hele pc moeten upgraden, de cpu die je nu hebt is niet genoeg om het spel vloeiend te spelen, een pentium dual core kan voldoen op hogere kloksnelheden(was de gedowngrade C2D nou een Pentium dual core of Pentium D), maar dat ligt boven de 3GHz

Te adviseren is om naast je grafiache kaart, ook je cpu te upgraden en daarbij komt ook een nieuw moederbord bij kijken, niet te vergeten een nieuwe voeding. Onze goede kennisen van het hardware fora kunnen je helpen om een goede pc samen te stellen voor het geld, geef ze een budget de benodigdheden etc. en voila, ze hebben er zo 1tje voor je. Aangezien jij in dit geval al je apparatuur kunt behouden, behalve je moederbord, cpu, grafische kaart en voeding en ook eventueel nieuw geheugen en een nieuwe kast komt dit uit(als je eht goed wilt doen), op een berag van minimaal 500 euro, dan heb je een mooie phenom processor, een HD4 of 5 serie kaart een goede voeding en een goed moederbord.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult helaas je hele pc moeten upgraden, de cpu die je nu hebt is niet genoeg om het spel vloeiend te spelen, een pentium dual core kan voldoen op hogere kloksnelheden(was de gedowngrade C2D nou een Pentium dual core of Pentium D), maar dat ligt boven de 3GHz

Te adviseren is om naast je grafiache kaart, ook je cpu te upgraden en daarbij komt ook een nieuw moederbord bij kijken, niet te vergeten een nieuwe voeding. Onze goede kennisen van het hardware fora kunnen je helpen om een goede pc samen te stellen voor het geld, geef ze een budget de benodigdheden etc. en voila, ze hebben er zo 1tje voor je. Aangezien jij in dit geval al je apparatuur kunt behouden, behalve je moederbord, cpu, grafische kaart en voeding en ook eventueel nieuw geheugen en een nieuwe kast komt dit uit(als je eht goed wilt doen), op een berag van minimaal 500 euro, dan heb je een mooie phenom processor, een HD4 of 5 serie kaart een goede voeding en een goed moederbord.

mmmh oke tis wel wel veel kzou er is goed over na denken

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook verstandig om eerst te kijken of een spel wel kan draaien op je PC voordat je het spel koopt. ^_^

I.p.v. dat je een PC koopt om een spel te kunnen spelen.

zoals ik al zij ik heb niet veel verstand van video kaarten enzovoorts

weet je miss games die ik wel kan draaien op mijn pc

l4d

tf2

gta sa

en nog andere paar games heb ik al

Link to comment
Delen op andere websites

Maak een printje van je PC-specs en neem die mee naar de winkel als je een nieuw spel zoekt. Vraag de medewerkers in de winkel om je te adviseren a.d.h.v. je PC-specs. ^_^

en denk jij dat dat werkt? de verkopers hebben er meer baat bij het spel te verkopen dan te kijken of het wel op je pc werkt en zullen doodleuk zeggen dat het wel zal werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Maak een printje van je PC-specs en neem die mee naar de winkel als je een nieuw spel zoekt. Vraag de medewerkers in de winkel om je te adviseren a.d.h.v. je PC-specs. ^_^

en denk jij dat dat werkt? de verkopers hebben er meer baat bij het spel te verkopen dan te kijken of het wel op je pc werkt en zullen doodleuk zeggen dat het wel zal werken.

Of een veel te duur nieuw systeem aanbevelen.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb paS gta iv gekocht maar hij doet het niet na 5 uur zitten wachten tot hij klaaar is met installeren

wil ik de spel op starten en er komt te staan fatal error d3dd50

spec.van mijn laptop is

merk acer

modelextensa 5220

1gb ram

80gb hdd

256mb videokaart

2ghz processor

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb paS gta iv gekocht maar hij doet het niet na 5 uur zitten wachten tot hij klaaar is met installeren

wil ik de spel op starten en er komt te staan fatal error d3dd50

spec.van mijn laptop is

merk acer

modelextensa 5220

1gb ram

80gb hdd

256mb videokaart

2ghz processor

Misschien is preciezer zijn in je hardware beter? Dus type processor en videokaart enz. 1 GB RAM is sowieso al te weinig voor IV en ik denk dat de processor+videokaart ook niet goed zullen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...