Jump to content

Nieuwe Grand Theft Auto op E3?


PrioX

Recommended Posts

Waarom denk iedereen dat het Grand Theft Auto V gaat heten?

Het was ook niet zo bij Grand Theft Auto III toen kwam eerst nog Vice City San andreas, Liberty city stories, vice city stories

En het is gezegd door een analist en hij denkt dat dus wie zegt dat dit waar is?

Niet lullig bedoeld hoor.

De aankondiging zou kunnen komen maar als die komt verwacht dan niet dat een nieuwe gta aankomende herfst in de winkel licht rockstar kennende word het ook nog 1 of 2x verzet :{

Link to comment
Delen op andere websites

Het artikel zelf is al een vraag, waarom zouden wij onze bronnen baseren op iets wat al onzeker is :7 .

Ook weeral beginnen mensen te praten over GTA V, noem het gewoon de volgende GTA of GTA X of zoiets maar toch niet GTA V want dat doet altijd verkeerd denken, ik twijfel toch nog steeds heel zwaar aan dit artikel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het veel te vroeg op al te speculeren rondom een nieuwe GTA.

Mocht deze er komen dan is het maar ten vroegste in 2011.

Dus laat dit nog maar even opzij liggen, ook is het artikel één en al speculatie.

Er word bijna meer gepraat over wie de exclusive contents zal krijgen dan over wanneer de volgende GTA komt.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerlijk niet dat we een nieuwe gta gaan zien. want ik kan me geen gta voorstellen die NOG mooier is dan de prachtige graphics van IV,

kijk naar red dead redemption. daar is ook jarenlang aan gewerkt en hij is nog niet uit.

we zullen zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerlijk niet dat we een nieuwe gta gaan zien. want ik kan me geen gta voorstellen die NOG mooier is dan de prachtige graphics van IV,

kijk naar red dead redemption. daar is ook jarenlang aan gewerkt en hij is nog niet uit.

we zullen zien ;)

Ze zijn mischien al wel 3 jaar bezig met de nieuwe gta.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerlijk niet dat we een nieuwe gta gaan zien. want ik kan me geen gta voorstellen die NOG mooier is dan de prachtige graphics van IV,

kijk naar red dead redemption. daar is ook jarenlang aan gewerkt en hij is nog niet uit.

we zullen zien ;)

Ze zijn mischien al wel 3 jaar bezig met de nieuwe gta.

Ze zeggen dat ze naar IV gelijk zijn begonnen aan een nieuwe GTA ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerlijk niet dat we een nieuwe gta gaan zien. want ik kan me geen gta voorstellen die NOG mooier is dan de prachtige graphics van IV,

kijk naar red dead redemption. daar is ook jarenlang aan gewerkt en hij is nog niet uit.

we zullen zien ;)

Ze zijn mischien al wel 3 jaar bezig met de nieuwe gta.

Ze zeggen dat ze naar IV gelijk zijn begonnen aan een nieuwe GTA ;)

Denk wel eerder hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerlijk niet dat we een nieuwe gta gaan zien. want ik kan me geen gta voorstellen die NOG mooier is dan de prachtige graphics van IV,

kijk naar red dead redemption. daar is ook jarenlang aan gewerkt en hij is nog niet uit.

we zullen zien ;)

Ze zijn mischien al wel 3 jaar bezig met de nieuwe gta.

Ze zeggen dat ze naar IV gelijk zijn begonnen aan een nieuwe GTA ;)

Ze zeggen..

Maar iedereen zegt dingen

Ze zeggen dat George bush gisteren van een brug afgesprongen is

Ja ik gelooft het wel want ze zeggen dat george bush van een brug afgesprongen is..

Ik geloof niet dat ze meteen na gta IV aan de volgende gta begonnen zijn toen zijn ze aan de DLC begonnen

kijk eens hoe ver ze al zijn

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerlijk niet dat we een nieuwe gta gaan zien. want ik kan me geen gta voorstellen die NOG mooier is dan de prachtige graphics van IV,

kijk naar red dead redemption. daar is ook jarenlang aan gewerkt en hij is nog niet uit.

we zullen zien ;)

Ze zijn mischien al wel 3 jaar bezig met de nieuwe gta.

Ze zeggen dat ze naar IV gelijk zijn begonnen aan een nieuwe GTA ;)

Ze zeggen..

Maar iedereen zegt dingen

Ze zeggen dat George bush gisteren van een brug afgesprongen is

Ja ik gelooft het wel want ze zeggen dat george bush van een brug afgesprongen is..

Ik geloof niet dat ze meteen na gta IV aan de volgende gta begonnen zijn toen zijn ze aan de DLC begonnen

kijk eens hoe ver ze al zijn

Klik

Dat zegt Dan Houser, ik denk niet dat hij groot gaat vertellen dat er een nieuwe GTA komt. Hij kan ook van alles zeggen om het nog een verrassing te laten.

Misschien hebben ze al een locatie en personages

En geloof me ik weet zeker dat Rockstar al lang naar GTA IV was begonnen aan een nieuwe GTA.

Ik denk dat Rockstar zich heeft gesplitst: een groep voor de Episodes en een groep voor het voorbereiden van een nieuwe GTA.

GTA IV april 2008,

Lijkt mij genoeg tijd om een nieuwe GTA te bedenken vanaf april 2008.

Mijn mening ;)

:bier:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat dit geen gta 5 gaat heten maar weer net zoiets als vice city , san andreas. maar dat maakt het allemaal niet minder natuurlijk. alleen hoop ik wel op een zonnige wereld. en meer dingen die je buiten de missies om kunt doen. ook mis ik die woningen kopen enzo een beetje zoals san andreas...

Maargoed we wachten af natuurlijk. 1 ding is zeker. gta heeft mij nog nooit teleurgesteld en ik blijf deze reeks zowieso volgen.

(PrioXCoMBo) schreef :

Ik denk dat Rockstar zich heeft gesplitst: een groep voor de Episodes en een groep voor het voorbereiden van een nieuwe GTA.

( Mijn reactie )

Zelfde gedachten...

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat dit geen gta 5 gaat heten maar weer net zoiets als vice city , san andreas. maar dat maakt het allemaal niet minder natuurlijk. alleen hoop ik wel op een zonnige wereld. en meer dingen die je buiten de missies om kunt doen. ook mis ik die woningen kopen enzo een beetje zoals san andreas...

Maargoed we wachten af natuurlijk. 1 ding is zeker. gta heeft mij nog nooit teleurgesteld en ik blijf deze reeks zowieso volgen.

Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel, daarbij zijn we weer over iets begonnen waar geen bevestiging, geen zekerheid en geen verdere details over zijn... daarbij vind ik de sfeer in LC leuker dan in SA, omdat ik wel hou van het koude weer, het komt herkenbaar oer en ik vind LC in de regen veel mooierdan in de zon, wat niet wilt zeggen dat het anders lelijk is, het is prachtig alleen verraden de afstandslichten snachts wel veel, ze maken het lelijker :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...