Jump to content

Nieuwe Grand Theft Auto op E3?


PrioX

Recommended Posts

ff voor de duidelijkheid, GTA4 was in ontwikkeling sinds 2004, dus nog voor San Andreas uitkwam.

100% zeker dus dat de opvolger ook al lang in ontwikkeling was voor GTa4's release.

Het is ook op zich wel iets typisch R* om het lang vast te houden, als jij het pas 2 maanden voor de release aankondigd creeer je in 1 keer een enorme buzz, iets wat ze best wel kunnen gebruiken daarzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad rockstar heeft er een handje van om alles zeer geheim te houden. Maar zelf denk ik dat ze al een tijdje met een nieuwe bezig zijn. waarom ze altijd alles wat vaag houden is niemand bekend ( dacht ik ) zal vast wel met verkoopcijfers te maken hebben of iets in die richting...

Link to comment
Delen op andere websites

Alles kan. Ik geloof het pas als ik het hoor van een van de hogere pieten van R*

Maar even voor de rest die zeurt dat de volgende GTA nu nog GTA: V heet.

Kijk

Dit werkt precies zo van toen GTA:III net uit was.

Komt er een nieuwe GTA. Gaat ie GTA: IV heten? Wat willen jullie in GTA: IV?

Toen werd bekend dat het GTA Vice city zou heten.

Vanaf dat moment dacht niemand meer aan GTA: IV. Totdat GTA: IV werdt aangekondigd.

Het is nog een Working title.

Wat dus betekend dat het een titel is waar nog aan gewerkt wordt. Het is nog niet zeker of het zo gaat heten. Maar het heet nu zo omdat dat bekender, makkelijker etc. is.

Als het nu al bekend zou zij hoe de volgende GTA echt zou heten dan zou je eigenlijk het belangrijkste al weten. Waar speelt het zig af. Of je weet al wat van de verhaallijn. of het thema.

Doordat het nu GTA: V heet erkent iedereen nog gewoon (Bewust en onbewust) Dat er nog echt verder NIKS bekend is over de volgende GTA.

@ Harry: Ja dat heeft allemaal met de verkooptactieken te maken. Met de tactiek van

Wij moeten zoveel mogelijk geld maken en zorgen dat de concurrent zo min mogelijk maakt.

Door de releasedatum zo laat mogelijk te vertellen, geef je de andere uitgevers er geen kans meer op om er iets tegen te doen.

Kijk zodra je weet wanneer er een hoop games uit gaan komen. Het bekend is dat die op dat moment gaan uitkomen kan jij er Ineens tussenin komen met een Geweldige game.

Bijv.

Game A is redelijk bekend.

Game B is minder bekent

Game C is Erg bekent en is op dat moment vermoedelijk de topper van het jaar.

Game D is redelijk goed bekent.

Game E wordt gedacht dat het een goeie winstmaker zal worden.

Van al die games staan de release datum vast.

En ineens erg kort voordat de nieuwe GTA uitkomt komt R8 dan met de bekendmaking van een nieuwe GTA. En die zal ok uitkomen rond het zelfde moment als die andere games.

Kijk zo iets is een wilde gok. Maar bij alle GTA's heeft het tot nu toe goed uitgepakt.

Vaak gaan andere game uitgevers hun game ook verlaten waardoor ze nog wel goeie winst kunnen maken. Maar op die manier heeft R* bijv. ook weer meer winst.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Belangrijkste vergeten? Modellen maken? :7 Maar ze kunnen ook vorige modellen hergebruiken...

Voice acteuren hebben ze een paar vaste, Lazlow... maar dat is natuurlijk niet zeker...

Zoals Rinaldootje zegt klop het wel, zo kan iedereen weer vrij gissen naar wat de nieuwe GTA kan zijn.

Ze zullen wel al even bezigzijn met de volgende GTA en maar goed, zo zal het beter zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

meer dan afwachten kunnen we toch niet. je kan wel op van alles blijven hopen maar dat brengt misschien alleen teleurstelling met zich mee. ( al heeft dit me nog nooit teleurgesteld natuurlijk ) het is en blijft me favo spellenreeks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof zeker dat Rockstar een nieuwe GTA gaat aankondigen op de E3. Maar dat heb ik geen analist voor nodig. Iedereen weet dat op de E3 altijd grote dingen gebeuren.

En daarnaast wordt het sowieso geen GTA V, aangezien Rockstar altijd meerdere GTA's maakt met eenzelfde engine (RAGE in dit geval), alvorens naar het volgende getal te gaan (III > IV > V > VI...)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt dan ook niet echt uit of het getal nu een 5 zal wezen. gta 4 ziet er ook zeer mooi uit dus die engine kan nog wel even mee. en laat het maar op ons afkomen op de E3 wanneer is dat eigelijk.

de E3 is dacht ik rond juni (2010)

@Dvt:

Ik ben het helemaal met je eens :tu: .

Het maakt mij helemaal niet uit hoe hij gaat heten

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

ff voor de duidelijkheid, GTA4 was in ontwikkeling sinds 2004, dus nog voor San Andreas uitkwam.

100% zeker dus dat de opvolger ook al lang in ontwikkeling was voor GTa4's release.

Het is ook op zich wel iets typisch R* om het lang vast te houden, als jij het pas 2 maanden voor de release aankondigd creeer je in 1 keer een enorme buzz, iets wat ze best wel kunnen gebruiken daarzo.

Als ze al sinds 2004 bezig zijn, bedoel je dan ook met de RAGE engine?

Ik denk zelf ook dat er geen nieuwe game aankomt voor de komende 2 jaar.

De nieuwe GTA zal niet GTA V heten.

Het zal ook met de RAGE engine gemaakt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...