Jump to content

Franstalige nummers in de Top 2000 is pure haat


Puma

  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Franstalige nummers in de Top 2000 is pure haat

    • Ja!
      4
    • Nee!
      1


Recommended Posts

Naarmate ik de Top 2000 (op Radio 2) aan 't luisteren ben, valt 't me op dat er véél te veel Franstalige nummers tussen staan. Nu heb ik niets tegen Fransen, maar er staan véél te veel Franse nummers in de Top 2000, alle Franse nummers hebben een zeikerig deuntje en duren véél te lang.

Vul de poll even in als je 't met me eens bent...

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Wel mee eens. Niet plezierig om na te luisteren en ze zijn meestal net iets langer dan (voor ons) normale liedjes. Jammer dat ze die erbij doen, want als ze een afspelen dan zet ik hem dus ook echt op een ander...

Voted: Ja!

Link to comment
Delen op andere websites

Naarmate ik de Top 2000 (op Radio 2) aan 't luisteren ben, valt 't me op dat er véél te veel Franstalige nummers tussen staan. Nu heb ik niets tegen Fransen, maar er staan véél te veel Franse nummers in de Top 2000, alle Franse nummers hebben een zeikerig deuntje en duren véél te lang.

Net of Pink Floyd ook binnen 10 minuten is afgelopen.

De Top 2000 is gekozen door de radioluisteraars van Radio 2, waar weer een ander publiek naar luistert dan bijvoorbeeld 3FM of 538. Hierdoor komt er ook een bepaalde muzieksmaak in de Top 2000 terug. De Top 2000 is niet perfect, maar er komt veel mooie muziek in voor.

Ik vind het dus een beetje een rare stelling.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...