Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 8/10 De letters zijn alleen een beetje onduidelijk Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Mooi gedaan. Maar ik vind zoals hierboven al gezegd dat de letters wat onduidelijk naar voor komen. En vind ik die gele vlekken in de sig maar niets. 8.3/10 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 hij heeft wel wat, het zou alleen wat verfijnder kunnen worden ik vind: de render mooi wat ik minder vind is dat alles er om heen 'n beetje op mist lijkt ofzo, 't had naar mijn weten wel 'n beetje meer grundge achtig mogen worden. iedereen vind de tekst maar niets, ik vind 't juist heel gaaf dat het bijna niet te lezen valt, wat ik er minder aan vind is het lettertype dat kan wel wat minder rond. goed gedaan! 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.