Eddjuh Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Wil ik SAMP gaan spelen, krijg ik de volgende melding.... Wat moet ik nu doen?? Groetjes Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Lezen? Klik op Ok, blader naar de map waarin gta sa geïnstalleerd is en druk nogmaals op Ok. Nu zal SA-MP opstarten. Reageren
Eddjuh Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Lezen? Klik op Ok, blader naar de map waarin gta sa geïnstalleerd is en druk nogmaals op Ok. Nu zal SA-MP opstarten. Nieuw probleem, Hij kan 'Vorbisfile.ddl' Niet vinden.. opnieuw installeren?? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ja. GTA SA, en SA:MP opnieuw installeren. We kunnen je dat bestand wel sturen, maar een groot kans dat hij het nog steeds niet doet. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Lezen? Klik op Ok, blader naar de map waarin gta sa geïnstalleerd is en druk nogmaals op Ok. Nu zal SA-MP opstarten. Nieuw probleem, Hij kan 'Vorbisfile.ddl' Niet vinden.. opnieuw installeren?? Heb je überhaupt wel GTA San Andreas? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.