Jump to content

GTA IV Hidden Interiors


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Simpelweg het is er niet..

Er is een glitch dan kan je onder de stad komen en ruimtes waar je in kan komen zijn meestal unsolid en er staat nooit iets is

Veel mensen hebben wel last van die mafkezen die bij multiplayer op het airport in die hangar bij de heli's zitten tog?

Daar kun je met die glitch komen en je kunt er uit schieten maar niemand kan erin schieten maar het is daarbinnen ook helemaal leeg en erg vaag

Link to comment
Delen op andere websites

Michael ik wil je wel een keer laten zien hoe je in de blue hell van IV komt

PSN ID: soulramon :bier:

Ik heb je al op de PS3, mijn nickname is Steve_GTA_IV.

En ik weet hoe je in de Blue Hell kan komen :puh:

Maar ik dacht dat er misschien een lijstje zou bestaan met hidden interiors, dat zou gemakkelijker zijn.

Ik zou wel graag eens het interior van de gevangenis willen zien, als jij weet hoe je daar kan geraken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hidden interior is niet het juiste woord hiervoor, aangezien er helemaal geen hidden interiors zijn in GTA IV.

En de gevangenis heeft geen interior. Als je cutscene interiors bedoeld: Nee, daar kan je niet in. Zelf in de PC versie nog niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hier ook heel lang mee bezig geweest. Ik wilde zo graag in de prison interior & het politiebureau. Dus ik cheat een auto in de muur, zo'n honderduizend keer, en toen het eindelijk lukte stapte ik in en kwam ik aan de 'andere kant' van de muur. De cutscene interiors worden niet geladen.

Zelfde, ik doe dit nu nog steeds met de PC versie. Ik gebruik simple native trainer om mezelf door de muren te warpen. Het enigste wat je ziet is een soort hemel (of blue hell whatever) waar je een soort van schaduw ziet wat de muur en de grond aangeeft. Je kunt jezelf ook niet zien.

Het is nog steeds niet bekend hoe deze interiors geladen moeten worden.

Een lijstje met interiors die wel geladen zijn (zo uit m'n hoofd):

- Brucie's garage

- Comrades Bar (waar je missies krijgt van Vlad)

- The Liberty Bank

- Mr Fuk's (chinees restaurant in alderney)

- Het zichtbare gedeelte van het kantoorgebouw van U.L. Paper. Het kantoor zelf is niet geladen.

- The Platypus (het schip waar niko mee aankomt)

De interiors die je kan 'bereiken' via een map mod en een teleporter:

- The Men's Room (unsolid, behalve vloer)

- Las Venturas Poker (unsolid, behalve vloer. Verder ook niet veel te zien)

Als je wilt weten waar een van die interiors zijn PM me dan kan ik waarschijnlijk een snapmap maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hier ook heel lang mee bezig geweest. Ik wilde zo graag in de prison interior & het politiebureau. Dus ik cheat een auto in de muur, zo'n honderduizend keer, en toen het eindelijk lukte stapte ik in en kwam ik aan de 'andere kant' van de muur. De cutscene interiors worden niet geladen.

Zelfde, ik doe dit nu nog steeds met de PC versie. Ik gebruik simple native trainer om mezelf door de muren te warpen. Het enigste wat je ziet is een soort hemel (of blue hell whatever) waar je een soort van schaduw ziet wat de muur en de grond aangeeft. Je kunt jezelf ook niet zien.

Het is nog steeds niet bekend hoe deze interiors geladen moeten worden.

Een lijstje met interiors die wel geladen zijn (zo uit m'n hoofd):

- Brucie's garage

- Comrades Bar (waar je missies krijgt van Vlad)

- The Liberty Bank

- Mr Fuk's (chinees restaurant in alderney)

- Het zichtbare gedeelte van het kantoorgebouw van U.L. Paper. Het kantoor zelf is niet geladen.

- The Platypus (het schip waar niko mee aankomt)

De interiors die je kan 'bereiken' via een map mod en een teleporter:

- The Men's Room (unsolid, behalve vloer)

- Las Venturas Poker (unsolid, behalve vloer. Verder ook niet veel te zien)

Als je wilt weten waar een van die interiors zijn PM me dan kan ik waarschijnlijk een snapmap maken.

Dat heeft niks te maken met het 'laden' van interiors, maar de interiors waar je in kunt (behalve Las Venturas Poker en The Men's Room en cj_test) zijn interiors waar je ook echt in kon.

In de Comrades Bar, bijvoorbeeld, moest je in de missie Uncle Vlad door de Comrades Bar heen Vlad achtervolgen.

Interiors die volgens jou geladen zijn, zijn dus alleen interiors waar je ingame ook echt geweest bent. ;)

En zoals ik al zei, is het idd tot nog toe onmogelijk om naar de cutscene plaatsen te gaan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hier ook heel lang mee bezig geweest. Ik wilde zo graag in de prison interior & het politiebureau. Dus ik cheat een auto in de muur, zo'n honderduizend keer, en toen het eindelijk lukte stapte ik in en kwam ik aan de 'andere kant' van de muur. De cutscene interiors worden niet geladen.

Zelfde, ik doe dit nu nog steeds met de PC versie. Ik gebruik simple native trainer om mezelf door de muren te warpen. Het enigste wat je ziet is een soort hemel (of blue hell whatever) waar je een soort van schaduw ziet wat de muur en de grond aangeeft. Je kunt jezelf ook niet zien.

Het is nog steeds niet bekend hoe deze interiors geladen moeten worden.

Een lijstje met interiors die wel geladen zijn (zo uit m'n hoofd):

- Brucie's garage

- Comrades Bar (waar je missies krijgt van Vlad)

- The Liberty Bank

- Mr Fuk's (chinees restaurant in alderney)

- Het zichtbare gedeelte van het kantoorgebouw van U.L. Paper. Het kantoor zelf is niet geladen.

- The Platypus (het schip waar niko mee aankomt)

De interiors die je kan 'bereiken' via een map mod en een teleporter:

- The Men's Room (unsolid, behalve vloer)

- Las Venturas Poker (unsolid, behalve vloer. Verder ook niet veel te zien)

Als je wilt weten waar een van die interiors zijn PM me dan kan ik waarschijnlijk een snapmap maken.

Dat heeft niks te maken met het 'laden' van interiors, maar de interiors waar je in kunt (behalve Las Venturas Poker en The Men's Room en cj_test) zijn interiors waar je ook echt in kon.

In de Comrades Bar, bijvoorbeeld, moest je in de missie Uncle Vlad door de Comrades Bar heen Vlad achtervolgen.

Interiors die volgens jou geladen zijn, zijn dus alleen interiors waar je ingame ook echt geweest bent. ;)

En zoals ik al zei, is het idd tot nog toe onmogelijk om naar de cutscene plaatsen te gaan. :Y

Precies, bedankt voor het herhalen van wat ik net gezegt heb :)

En zoals ik al zei ik denk dat het wel degelijk te maken heeft met het laden van interiors. Het lijkt mij namelijk zo dat in de cutscene's de desbetreffende interior geladen word voor heel even, alleen met het doel om de cutscene te laten zien. En het klopt wat je zegt dat waar je in de game ook in kan dat die nog steeds zichtbaar zijn. Of het nou om geladen gaat of niet dat maakt verder niet uit.

Verder ben ik nog vergeten om dit appartement in het lijstje te zetten.

60416350.png

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven: Welk appartement is dat? Ik herken het zo even niet.. Het zou handig zijn Little J, als je een SnapMap kan leveren. Dan kan ik op de 360 versie gaan kijken of hier in de TBOGT versie ook mogelijkheden voor zijn om erin te kunnen.

Alle open interieurs in IV, TLAD en TBOGT (En dus alle interieurs die toegankelijk zijn tegelijkertijd in alleen de multiplayer van TBOGT!!) hebben we voor Death Incorporated in kaart gebracht. Het totaal staat op een aantal van 135 interieurs.

Ze zijn te vinden op deze *klik* interactieve map.

We hebben alle informatie die we in het "Te betreden gebouwen"-topic hadden staan op snapmaps overgebracht naar deze Google Maps applicatie, aangezien het teveel werd voor één SnapMap.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...