Jump to content

Engste game(s) ooit

Recommended Posts

• 3 weken later...
Geplaatst:

Geen :7 Al schrik ik me wel de pleuris toen ik STALKER nog speelde als ik plotseling neergeschoten werd :schater: Maar heb ik bij veel shooters :puh:

Maar dat ik echt bang word van games? Nee. In Quake IV zie je hoe iemand bruut word omgevormd tot soldaat van de vijand, je bekijkt dan ook echt vanuit de ogen van die persoon. Ik vond het echt cool om te zien :eten:

Echt cool om te zien :D

zeker cool maar prikt die machine bij 1.50 ook in je ballen?heb ik dat nou goed gezien?pijnlijk :clown:

OT:ik heb geen games waar ik bang van word maar wel games waar ik in schrik,bijvoorbeel als er ineens een enemy voor me duikt met een schreeurw ofzo dan schrik ik ook wle een beetje maar bang word ik er niet van.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Toen ik op m'n zevende GTA speelde schrok ik erg.

Maar de F.E.A.R games zijn wel erg eng (naam past wel)

Geplaatst:

Op 3: Verneukte menselijke lichamen die nog herkenbaar zijn en waar de gezichtsuitdrukking gewoon afschuwelijk is, dat opeens op je beeld verschijnt

Op 2: Dingen die je laten schrikken

Op 1: Er is een fout opgetreden in spel.exe. Het programma wordt nu afgesloten. En dan het DUNGGGGGG geluid van Windows... Brr...

Geplaatst:

Op 1: Er is een fout opgetreden in spel.exe. Het programma wordt nu afgesloten. En dan het DUNGGGGGG geluid van Windows... Brr...

Of het geluid dat als je hele windows hoort of je stroom uitvalt: Zjooooeeeee (comp dood) :-( (zal overigens wel aan mijne liggen...)

Oh, resistance 2 vond ik soms wel schrik achtig, vooral als je met je kop op het beeld zit, je speakersetje vol hebt aanstaan (op tv), en dat je dan opeens zo'n raar allien geval te zien krijgt, brr :puh:

Geplaatst:

Modern Warfare 2, die rushers en snipers jagen me de stuipen op het lijf. Je loopt zo heel geconcentreerd en dan opeens hoor je BAM! en ben je dood.

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Toen ik net mijn playstation had scheet ik in mijn broek voor RE 1&2, alleen F.E.A.R kwam later in de buurt.

Bewerkt: door Amfetamientje

Mecha Hitler uit Wolvenstein 3D vond ik toen ik klein was best wel eng. :puh:

Momenteel speel ik heel weinig enge games dus heb niet zoveel schrik momenten.

Die allied sweinhund !

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:

Niet lachen :duh:

Uncharted: Drake's Fortune :$

Dat gedeelte in de boot dat je de energieschakelaar aan moet zetten en steeds van die gemuteerde mensen tegenkomt die je moet afknallen

dat spel is zo filmisch dat ik echt het gevoel had daar echt te zijn

kreeg ik toch de kriebels van :$

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb er eigelijk nooit last van

Ik schrik aleen als ik me erop concentreer, en dan ineens zoiets komt

Bijv dan loop je met half life 2 heel relaxt door zoon huissie

Valt er ineens een zombie ofzo naar beneden

Ik ken half life al sinds ik 6 ofzo was

Heel veel bij me vader enz gekeken als hij t speelde dusja xd

In bijna elk Resident Evil deel zit wel een stuk waar je bijna in je broek schijt van de angst. Vooral als je het s'nachts om 3 uur speelt. In deel 2 bijvoorbeeld, waar een tak tegen een raam tikt. Je merkt het op, maar je loopt verder. Als je terugkomt is het niet de tak maar iets anders dat tegen de ruit tikt... :{

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst:

In bijna elk Resident Evil deel zit wel een stuk waar je bijna in je broek schijt van de angst. Vooral als je het s'nachts om 3 uur speelt. In deel 2 bijvoorbeeld, waar een tak tegen een raam tikt. Je merkt het op, maar je loopt verder. Als je terugkomt is het niet de tak maar iets anders dat tegen de ruit tikt... :{

Het is zeker een lief teddybeertje die je wilt knuffelen?

Heb je wel RE5 gespeeld? Daar zitten absoluut geen schrikmomenten in (welke idioot gaat ookn een horror game in het zonnige Afrika maken?).

Bij F.E.A.R. (de eerste) heb ik paar keer bijna een hartaanval gekregen.

Ik heb gisteren Condemned 2 gekocht en dat is ook best wel een enge game :$

Geplaatst:

Ik vind dat er in Quake IV toch ook wel veel schrikmomenten zijn, je speelt gewoon, staat er ineens zo'n verrotte strogg voor je vanuit het niets... En die valt je dan aan. En toch vind ik Quake IV ook best wel moeilijk, zonder godmode was ik altijd al meteen dood want je word daar super vaak aangevallen, kijk maar naar de keer als je door een huge spin word aangevallen.... :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...