Jump to content

Engste game(s) ooit

Recommended Posts

Geplaatst:

ik werd vroeger al van oorlogs spellen bang.

maar waar ik echt bang van word de saw-game of F.E.A.R. 2

• 5 maanden later...
Geplaatst:

hmm... ik vind als een game eng is , het snel al niet meer eng worden ( als het vaak gebeurt, zoals bij F.E.A.R. )

Geplaatst:

Geen :7 Al schrik ik me wel de pleuris toen ik STALKER nog speelde als ik plotseling neergeschoten werd :schater: Maar heb ik bij veel shooters :puh:

Maar dat ik echt bang word van games? Nee. In Quake IV zie je hoe iemand bruut word omgevormd tot soldaat van de vijand, je bekijkt dan ook echt vanuit de ogen van die persoon. Ik vond het echt cool om te zien :eten:

Echt cool om te zien :D

zeker cool maar prikt die machine bij 1.50 ook in je ballen?heb ik dat nou goed gezien?pijnlijk :clown:

OT:ik heb geen games waar ik bang van word maar wel games waar ik in schrik,bijvoorbeel als er ineens een enemy voor me duikt met een schreeurw ofzo dan schrik ik ook wle een beetje maar bang word ik er niet van.

Meschien verdooft dat ding je benen zodat je de ketting zaag niet zo grof voeld

Geplaatst:

Aliens Vs. Predators.

Vooral als je geen alien was, vond ik het toch wel eng. Zie je ineens zo'n alien over het plafond kruipen :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...