bramboy Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) hey, Ik ben vanplan om een nieuwe computer te kopen Maar ik wil even weten of Gta IV op deze specs kan runnen MSI K9N neo v3 moederbord 2gb ddr2 800mhz werkgeheugen 150gb sata western digital rptor harde schijf 10.000 rpm nvidia geforce 9500gt 512mb videokaart met vga/dvi/HDMI AMD 5050E dualcore processor 2x2,7Ghz dvd brander 460watt collermaster real power voeding 4x120mm fan, 2 met neon. Windows 7 proffesionel 32bits stuurprogramma Zo niet, wat moet er dan beter. En anders GTA SA & Gta VC ( heb ik beide nog liggen ) Mvg Bramboy Bijvoorbaat bedankt Bewerkt: 28 december 2009 door bramboy Reageren
PrioX Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Kijk eens >klik< hopelijk bedoel je dit Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 GTA IV zal het wel doen op die PC, alleen niet op hoge instellingen. Met die kaart en processor is low, en misschien medium maximaal haalbaar. Misschien kun je overwegen om zelf een PC te bouwen of te laten bouwen. Voor advies daarover kun je ook hier terecht, BTW. Je hebt dan voor het zelfde geld een PC die misschien wel 2 keer zo goed is om spellen op te spelen. Tenzij je tevreden bent met low-medium, dan moet je gewoon die PC halen. Reageren
bramboy Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 GTA IV zal het wel doen op die PC, alleen niet op hoge instellingen. Met die kaart en processor is low, en misschien medium maximaal haalbaar. Misschien kun je overwegen om zelf een PC te bouwen of te laten bouwen. Voor advies daarover kun je ook hier terecht, BTW. Je hebt dan voor het zelfde geld een PC die misschien wel 2 keer zo goed is om spellen op te spelen. Tenzij je tevreden bent met low-medium, dan moet je gewoon die PC halen. ik heb geen verstand van computer bouw Ik zou graag een 2x zo'n goede willen Als ik bij 'Azerty' ofzo samenstel dan komt ik 400€ boven me budget (€350 max :$ ) Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Voor 350 kun je het vrijwel vergeten. Met dat budget is het echt lastig om een fatsoenlijke PC te bouwen. Misschien als je er geen bezwaar tegen hebt, kun je 2e hands gaan zoeken naar een leuk systeem. Reageren
bramboy Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Voor 350 kun je het vrijwel vergeten. Met dat budget is het echt lastig om een fatsoenlijke PC te bouwen. Misschien als je er geen bezwaar tegen hebt, kun je 2e hands gaan zoeken naar een leuk systeem. al gedaan en niet gevonden ... En ik weet dat het lastig is voor 350 een pc te bouwen Dus dan is die computer voor 320 toch wel een goede optie en Gta Vc & Gta Sa lukken ook op die computer neem ik aan dan De verkoper van die computer zegt ook dat hij GTA IV zonder problemen/lagg/etc op high kan speln... Bewerkt: 28 december 2009 door bramboy Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Voor 350 kun je het vrijwel vergeten. Met dat budget is het echt lastig om een fatsoenlijke PC te bouwen. Misschien als je er geen bezwaar tegen hebt, kun je 2e hands gaan zoeken naar een leuk systeem. al gedaan en niet gevonden ... En ik weet dat het lastig is voor 350 een pc te bouwen Dus dan is die computer voor 320 toch wel een goede optie en Gta Vc & Gta Sa lukken ook op die computer neem ik aan dan De verkoper van die computer zegt ook dat hij GTA IV zonder problemen/lagg/etc op high kan speln... dan heeft die verkoper het spel ook nooit gespeelt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 De verkoper van die computer zegt ook dat hij GTA IV zonder problemen/lagg/etc op high kan speln... Helaas, spreekt niet iedereen in deze wereld de waarheid, mijn jonge. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 als je die pc zou willen nemen moet je toch echt die 9500gt eruit halen die had ik eerst ook in de mijne zitten maar ik kon er dus echt geen spel op spelen, mijn 3dmarkscore was toen +-7000 en ik heb nu 'n 9600gt en ik haal 12000 dus dat verschil merk je echt wel Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 als je die pc zou willen nemen moet je toch echt die 9500gt eruit halen die had ik eerst ook in de mijne zitten maar ik kon er dus echt geen spel op spelen, mijn 3dmarkscore was toen +-7000 en ik heb nu 'n 9600gt en ik haal 12000 dus dat verschil merk je echt wel Ja maar hij heeft een waardeloze processor erin zitten dus dat gaat sowieso niet super veel winst geven in games omdat de processor de videokaart niet genoeg instructies kan geven om op volle kracht te werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.