WingedBull Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Hallo GTAforum.nl, Ik ben van plan om ook te gaan modelen. Gebouwen, mappen, auto's etc. Ik ga hiervoor 3D Studio Max gebruiken. Ik ga tutorials hier op dit forum volgen, en basic tutorials. Maar hoe zit het bevoorbeeld met de wielen die draaien? Op wat moet een beginnende modeler zowat letten? Ik heb nog geen 1x een 3D programma gebruikt; dus kom niet af met moeilijke termen . GrtZ -WingedBull ! Reageren
keessie Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 je moet de functies van het programma goed kennen dat is natuurlijk moeilijk met een programma als 3ds max aangezien die heel veel functies heeft wat ik heb gedaan om 3ds max te leren is heel veel tutorials volgen, youtube is heel handig zo leer je heel snel hoe je iets moet vervormen als je eenmaal wat kan, kan je proberen om auto's of gebouwen uit gta te halen in die dan een beetje vervormen je moet niet gelijk een groot project starten maar begin gewoon met wat wielen vervormen of een cabrio maken van een auto grz Reageren
Ghosty Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Ga eerst de basis leren van de video's die standaard bij 3DsMax 2010 zitten. Als je die goed kunt en hebt geoefend kun je andere tutorials gaan volgen om te maken wat jij wilt maken, zoals auto's, die shizzle. Ik heb overigens nog een hele handige site voor iedereen die auto's, wielen en dat soort dingen wil maken. Serieus voor de pro's, goede uitleg: 3DsMax Tutorials. Serieus de besten als je met dat soort dingen aan de gang wil gaan. Ook worden er in zijn tuts altijd andere veelvoorkomende, handige tools uitgelegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.