Jump to content

Uncharted: Drakes Fortune

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds gisteren weer de draad opgepakt met het eerste deel van Uncharted en na het behalen van vele trophy's ben ik bij de laatste aangekomen dat je de game op verpletterend uit moet spelen. Dit betekend dat je met zo'n 2/3 schoten dat ben en zelf minimaal 3/4 kogels in iemand moet schieten om hem dood te hebben. Heeft er iemand misschien tips voor mij buiten het oppakken van alle munitie na een shoot-out?

Bij voorbaat dank,

Rullez

Geplaatst:

Headshots.. Die zijn toch wel heel belangrijk. Vooral met je pistool heb je ze dan neer in één enkel schot, in plaats van de normale vijf. Daarnaast een hele lading geduld, op twee vlakken. Je kunt niet meer goed door iets heen rushen, en zult het met een langzame vooruitgang moeten doen. Daarnaast zijn er nog van die punten waar je zo vaak doodgaat dat je af en toe de neiging krijgt de controller naar je beeldscherm te gooien (Slecht idee overigens)

Dekking, ook zeer belangrijk. In de andere modes kon het nog wel eens zijn dat je terwijl nog gewond was nog een groep vijanden te lijf ging, en dit lukte. Op Crushing is dit niet zo'n heel slim idee, of je moet een leuke checkpoint respawn willen. Wanneer je geraakt bent, zoek dekking tot Nate weer 'beter' is. Blijf onder tussen de omgeving goed in de gaten houden. Op Crushing zullen vijanden namelijk sneller acties tegen je ondernemen. Ze gaan proberen aan te vallen als jij in dekking zit, en je proberen te flanken. Onthoud dat je ze op een afstandje kan houden dmv blindfire, maar let wel op je kogels.

Daarnaast, onthoud waar iedereen zit. Wanneer je doodgaat en een stuk opnieuw moet doen spawnen heel wat vijanden in dezelfde positie. Wanneer ze lopen doen ze dit niet altijd 'tzelfde, maar je hebt echt van die stukken waar je gewoon kunt weten waar iedereen zit.

Geplaatst:

Daarnaast zijn er nog van die punten waar je zo vaak doodgaat dat je af en toe de neiging krijgt de controller naar je beeldscherm te gooien (Slecht idee overigens)

ze lopen doen ze dit niet altijd 'tzelfde, maar je hebt echt van die stukken waar je gewoon kunt weten waar iedereen zit.

Inderdaad een slecht idee, mijn Samsung LCD TV is al stuk. :7 Maar bedankt voor de tips ik ben nu bij chapter 8 en tot nu toe gaat het redelijk goed. Ik neem zo min mogelijk cover, maar ik ga achter een muur staan. Zo kan ik ten alle tijden blijven richten en de vijanden raken mij haast niet. :0

Geplaatst:

Ik wil graag een LCD tv en hij gooit er een kapot...

Fijn

en ik heb al moeite om dit spel uit te spelen op een redelijk makkelijk nivo alleen ik kan de weg nooit vinden dat irriteerd dood :schater:

Geplaatst:

Ik wil graag een LCD tv en hij gooit er een kapot...

Fijn

en ik heb al moeite om dit spel uit te spelen op een redelijk makkelijk nivo alleen ik kan de weg nooit vinden dat irriteerd dood :schater:

Ik heb hem niet kapot gegooid, de levenduur van sommige tv's is helaas niet langer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...