gamermax Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 hallo allemaal Ik heb hier een probleem, ik wil namelijk de gta sa police light mod (dat is voor cleo) maar me cleo werkt niet en ik heb allemaal filmpjes zitten te kijken hoe het moet maar lukt niet, kan iemand dat rustig uitleggen in makkelijke stappen? en gelijk hoe je [olice light mod installeert. zou geweldig zijn als jullie het weten P.S. ik heb dat topic over cleo al gelezen maar werkt ook niet Groetjes gamermax Reageren
woveriene Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 hallo allemaal Ik heb hier een probleem, ik wil namelijk de gta sa police light mod (dat is voor cleo) maar me cleo werkt niet en ik heb allemaal filmpjes zitten te kijken hoe het moet maar lukt niet, kan iemand dat rustig uitleggen in makkelijke stappen? en gelijk hoe je [olice light mod installeert. zou geweldig zijn als jullie het weten P.S. ik heb dat topic over cleo al gelezen maar werkt ook niet Groetjes gamermax Heb je GTA SA al gedowngrade? Als je dat niet doet kan hij sommige mods niet installeren.... Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Ik heb hier een hele stap voor stap tutorial geschreven waarin alles duidelijk uitgelecht word. Inclusief videotut. Bewerkt: 28 december 2009 door Flashingdemon666 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.