Jump to content

Heel rare fps.


MidnightMayhem

Recommended Posts

Hee guys,

Vanmorgen wou ik IV nog eens opstarten, al verliep dat niet vlot: op de één of andere manier was m'n Windows Live-ID weggevaagd en moest ik alles terugzetten, en dan is er nog mijn vervelend fps-probleem. Ik krijg rare stijgingen en dalingen van frames. Op de ene plaats heb ik nu plots méér dan 30fps en op andere plaatsen soms wel 3fps!

Ik speel IV wel op een laptop, en die is ook niet direct de beste gaming hardware, maar ik zou toch rond de 15-25fps moeten hebben. Tenminste, op die fps speelde ik vroeger.

Plaatsen waar ik weinig frames heb:

-De straat bij Jamaican Bar.

-Verbindingsweg tussen het eiland met dat oude hospitaal en Algonquin.

-De weg van de Cluckin' Bell in Broker.

Plaatsen met uitzonderlijk hoge frames:

-Star Junction

-centrum van Broker

-Northwood

-De straat waar je eerste safehouse is.

Het is echt heel vervelend.

En moest iemand m'n specs willen, hier zijn ze:

Intel Pentium Dual-Core 2.00Ghz

ATI Radeon HD 4570 512MB

Windows Vista Home Premium

Link to comment
Delen op andere websites

Hee guys,

Vanmorgen wou ik IV nog eens opstarten, al verliep dat niet vlot: op de één of andere manier was m'n Windows Live-ID weggevaagd en moest ik alles terugzetten, en dan is er nog mijn vervelend fps-probleem. Ik krijg rare stijgingen en dalingen van frames. Op de ene plaats heb ik nu plots méér dan 30fps en op andere plaatsen soms wel 3fps!

Ik speel IV wel op een laptop, en die is ook niet direct de beste gaming hardware, maar ik zou toch rond de 15-25fps moeten hebben. Tenminste, op die fps speelde ik vroeger.

Plaatsen waar ik weinig frames heb:

-De straat bij Jamaican Bar.

-Verbindingsweg tussen het eiland met dat oude hospitaal en Algonquin.

-De weg van de Cluckin' Bell in Broker.

Plaatsen met uitzonderlijk hoge frames:

-Star Junction

-centrum van Broker

-Northwood

-De straat waar je eerste safehouse is.

Het is echt heel vervelend.

En moest iemand m'n specs willen, hier zijn ze:

Intel Pentium Dual-Core 2.00Ghz

ATI Radeon HD 4570 512MB

Windows Vista Home Premium

Dat is raar, op de hoge-fps-plekken zijn meestal bij andere de mindere fps plekken. :puh: Probeer eens te defragmenteren, dit lijkt best wel zo'n probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

onmogelijk dat jou laptop het spel met 15-25 fps kan draaien. hier is voor juo geen fix voor aangezien de laptop niet eens aan de eisen voldoet, je kunt hem in feite vergelijken met een 1.2GHz C2D desktop.

Kom jij dan eens naar hier kijken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

wow, dit is wel een heel mooi voorbeeld over waar ik het pas geleden nog met een mod over had.

Je krijgt een antwoord wat je niet aanstaat en meteen krijg je een grote mond, nou mijn excuses dat ik een feit post.

Dan zou ik het maar ff naar je zin maken, je moet zelf 3 keer ronddraaien, vervolgens je laptop 2 keer in de lucht gooien, dan de cd speler 3 keer open en dicht doen, vervolgens terwijl je ronddraait 3 keer je neus vastpakken en je laptop nog een keer in de lucht gooien, dan zal het spel het weer goed doen

Hij gaat het gewoon niet doen omdat je laptop niet aan de eisen voldoet, dus ga maar naief zitten wezen en naar oplossingen zoeken die je niet vind

Link to comment
Delen op andere websites

:clown:

Enniewee, het probleem is intussen opgelost; ik zat met de laptop op m'n schoot en daardoor was de ventilatie geblokkeerd, die alle warmte terugstuurde naar m'n processor die daardoor stilletjesaan overheated werd :7

En, een feit? Het feit is dat ik IV op 15-25fps draai.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Het is pas een feit als je het hebt aangetoond met een benchmark. Het liefst een benchmark van Fraps 3, want de ingame benchmark van GTA IV geeft vaak een hoger resultaat dan dat je werkelijk hebt als je zelf speelt.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Het is pas een feit als je het hebt aangetoond met een benchmark. Het liefst een benchmark van Fraps 3, want de ingame benchmark van GTA IV geeft vaak een hoger resultaat dan dat je werkelijk hebt als je zelf speelt.

Ik kan geen screens met die benchmark zetten van Fraps, maar ik heb zonet gekeken dat ik ongeveer 16-24fps heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...