Megadreams Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Zoals ik al zei: mooie updates, en zeker nadat ik het fs heb zien vorderen, en heb mogen helpen testen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Dat ziet er goed uit Freaksken! Keep up the good work! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Dat ziet er goed uit Freaksken! Keep up the good work! Thanx Sandra Op het samp forum ook gereleased: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 De EGPH Download Link is trouwens een directe link, tegenover de andere Die EGPH Download Link is trouwens dankzij mij (ik own die site) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Nice ik gebruik heb nu:$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Sorry dat de EGPH Download link eruit lag (al enkele weken) dit doordat we weken geleden van host veranderde en niet alles meer online werd gezet, de link werkt nu weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) Bugje: Als je bij "gravity" in de inputbox iets invulde (bv: 0.008) werd de gravity wel naar 0.008 gezet maar kwam er in de chat te staan: "Admin iemand changed the gravity to 243124156251!" Er kwam een willekeurig cijfer ipv 0.008, dit is opgelost in de volgende versie. Heb je er toch direct nood aan, dan is hier de code, wis de oude code en zet dit in de plaats (zoek naar //Gravity dmv CTRL+F): //Gravity if(dialogid == 187 && response == 1) { new string[256]; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), "Admin %s changed the gravity to %s!", sendername,inputtext); SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, string); SetGravity(floatstr(inputtext)); return 1; } Bewerkt: 23 april 2010 door Freaksken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
powerkip96 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 Nice Voeg alleen command toe zoals: VR Flip Flips [iD] Dat zou top zijn:) Voor de rest echt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 Nice Voeg alleen command toe zoals: VR Flip Flips [iD] Dat zou top zijn:) Voor de rest echt ! VR ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
powerkip96 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 VehicleRepair (VR) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 VehicleRepair (VR) Ah lol ^ik had al een vermoeden. Mss, las je dat echt wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) ik vind alleen dat menutje iritand.. ik had liever text ingame gezient. maar dat is mijn mening:$ Maar voor de rest doet hij het perfect geen bugs etc.. Bewerkt: 4 mei 2010 door Mkb122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 ik had liever text ingame gezient. Wat bedoel je met text ingame gezien, alles is toch ingame bereikbaar. ik vind alleen dat menutje iritand.. Tjah, dat is nu eenmaal het menu dat bijna elke 0.3a server gebruikt. Ik vind deze dialogs veel beter dan de oude menu's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Ik heb wat fixes gedaan en een paar dingetjes geadd. Check de eerste post! EDIT: srry voor de dubbelpost Bewerkt: 5 mei 2010 door Freaksken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 De EGPH Productions mirror is ook meteen geupdate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.