Freaksken Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Ik werk momenteel aan de laatste edits. PS: laat jullie niet afschrikken door dat er in de ondertitel staat "Handig voor beginners". Want ik denk dat het voor iedereen handig is, ik gebruik het namelijk zelf ook Mss kan een mod de ondertitel veranderen ofzo naar iets anders. Kan nu niet direct op iets komen. EDIT: Mss veranderen naar "Samp 0.3" Bewerkt: 10 mei 2010 door Freaksken Reageren
Casss Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Beter een kleine samenvatting, bijvoorbeeld: 'Administrator filterscript voor je SA:MP 0.3 server' zoiets? Reageren
Freaksken Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Beter een kleine samenvatting, bijvoorbeeld: 'Administrator filterscript voor je SA:MP 0.3 server' zoiets? Het is net echt een adminFS zie je, een adminFS is in mijn ogen een FS waar alle admincommands zoals /freeze ,... instaan. Reageren
specialop Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 ziet er goed en overzichtelijk uit altijd handig dankjewel Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Sorry dat de EGPH Productions mirror niet meer werkt dat domein is namelijk verlopen maar er is een nieuwe. mirror Reageren
Freaksken Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2010 ziet er goed en overzichtelijk uit altijd handig dankjewel Dankje Ik heb eigenlijk het script al enkele malen geupdate, maar heb het nooit geupload, dus ik denk dat ik dat eens zal doen, ooit, mss, denk ik. lol Reageren
gamermax Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Ik heb wat fixes gedaan en een paar dingetjes geadd. Check de eerste post! EDIT: srry voor de dubbelpost Link is kaduk(kapot) Reageren
Megadreams Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Enkel de mirror aangezien de .eu extensie niet meer door mijn website word gebruikt maar nu een .com. De nieuwe (juiste) link: Download >>> Door VWO-er: Link gefikst<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.