Jump to content

[BUG] Een huis inlopen zonder deur?


grandtheftauto...

Recommended Posts

Ja mensen!

een huis inlopen zonder deur? dat klopt!

Ik kwam langs met mijn infernus (lijkt op een ferrari hea?) en toen zij ik in mijn spel holy shit!

ik naam een paar screens dit zijn ze.

Wil je ook het zien? ga dan naar cjs vriendinnetje (kort bij de grove street.)

Screens:

post-117026-1262012832,25.png

post-117026-1262012838,32.png

post-117026-1262012840,81.png

post-117026-1262012846,76.png

post-117026-1262012886,34.png

Bewerkt: door Rockline
Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan SA-MP, alle deuren van de vriendinnen zijn open. Kun je niks aan doen. Enkel de server zelf kan daar eventueel deuren in plaatsen. knipoog.gif

Inderdaad, aangezien in Single Player die deur dan openzwaait en je vriendin naar buiten komt daarom moest main.scm zelf die deuren daar plaatsen ;)

Dit is doodnormaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan SA-MP, alle deuren van de vriendinnen zijn open. Kun je niks aan doen. Enkel de server zelf kan daar eventueel deuren in plaatsen. knipoog.gif

Inderdaad, aangezien in Single Player die deur dan openzwaait en je vriendin naar buiten komt daarom moest main.scm zelf die deuren daar plaatsen ;)

Dit is doodnormaal.

Waarom is CJ's deur er dan wel gewoon? Die zwaait toch ook open als je naar binnen gaat? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan SA-MP, alle deuren van de vriendinnen zijn open. Kun je niks aan doen. Enkel de server zelf kan daar eventueel deuren in plaatsen. knipoog.gif

Inderdaad, aangezien in Single Player die deur dan openzwaait en je vriendin naar buiten komt daarom moest main.scm zelf die deuren daar plaatsen ;)

Dit is doodnormaal.

Waarom is CJ's deur er dan wel gewoon? Die zwaait toch ook open als je naar binnen gaat? :cab:

Ik kan verkeerd zijn, maar da's denk ik omdat je voor CJ's huis in een gele marker moet lopen, en voor je dates niet (denk ik?). (Als ik het topic lees, lijkt dat toch zo).

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan SA-MP, alle deuren van de vriendinnen zijn open. Kun je niks aan doen. Enkel de server zelf kan daar eventueel deuren in plaatsen. knipoog.gif

Inderdaad, aangezien in Single Player die deur dan openzwaait en je vriendin naar buiten komt daarom moest main.scm zelf die deuren daar plaatsen knipoog.gif

Dit is doodnormaal.

Waarom is CJ's deur er dan wel gewoon? Die zwaait toch ook open als je naar binnen gaat? icon_cab.gif

Ik kan verkeerd zijn, maar da's denk ik omdat je voor CJ's huis in een gele marker moet lopen, en voor je dates niet (denk ik?). (Als ik het topic lees, lijkt dat toch zo).

Inderdaad, CJ huis en de andere die een enex hebben zwaaien ook op maar dit is wss hardcoded die deur voor vriendin is anders aangezien in main.scm de vriendin wordt bestuurd en dus ook die deur bestuurd moet worden (om het simpel te houden.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...