berj Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Hallo, Als ik mijn gta met een savegame probeer te openen lukt het mij niet:S Ik heb heel vaak de Tutorials van verschillende mensen geleest maar 't helpt mij niet.. Bekijk de foto bij attachments, dat verschijnd als ik gta iv probeer te starten met een save game. als iemand weet hoe ik dit kan oplossen en normaal met een savegame kan spelen pleas zeg het dan even:) mvg berj EDIT zo te zien werkt de attachments niet als iemand weet hoe ik een foto kan neerzetten zeg het:P op t plaatje staat alleen maar die fout melding ik denk dat jullie wel weten welke der verschijnd een klein schermpje met fout melding gta 4": in grand theft auto 4 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten onze exusen voor de ongemak. daar onder staat dan rapport verzenden of rapport niet verzenden dat weten jullie wel he? ik weet dat het door de dll komt die ik in de gta 4 map heb gedaan maar dat moet volgens alle tutorials?:S HELP! Bewerkt: 28 december 2009 door berj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 start gta4 via launchgta4.exe en voer deze ook uit als administrator, dit zal het probleem verhelpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
berj Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) start gta4 via launchgta4.exe en voer deze ook uit als administrator, dit zal het probleem verhelpen. Hoe bedoel je als administrator? EDIT geprobeerd en doet t niet.... Bewerkt: 29 december 2009 door berj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 kun je aub dan even iets duidelijker zijn in de error, ik begrijp nu totaal niet wat er nou fout gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
berj Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Kijk ik probeerde om met een savegame te spelen, als ik gta probeer op te starten kom er een fout melding met de tekst van mijn eerste reply, en ik weet dat het door de savegame komt want als ik het weghaal doet ie het ook gewoon, maar mijn probleem is ik snap niet waroom er een foutmelding komt als ik met een 100% save game het spel wil spelen en daarna het spel niet eens open wilt door die foutmelding dus ik vraag me af wat ik nou precies fout doe?:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 dit kan komen door bijvoorbeeld een andere versie die de voltooier van die savegame heeft. Probeer eens om een andere 100% savegame te laden, kijken of hij dan wel werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.