Jump to content

GTA werkt niet door savegame..


berj

Recommended Posts

Hallo,

Als ik mijn gta met een savegame probeer te openen lukt het mij niet:S

Ik heb heel vaak de Tutorials van verschillende mensen geleest maar 't helpt mij niet..

Bekijk de foto bij attachments, dat verschijnd als ik gta iv probeer te starten met een save game.

als iemand weet hoe ik dit kan oplossen en normaal met een savegame kan spelen pleas zeg het dan even:)

mvg

berj

EDIT zo te zien werkt de attachments niet als iemand weet hoe ik een foto kan neerzetten zeg het:P

op t plaatje staat alleen maar die fout melding ik denk dat jullie wel weten welke der verschijnd een klein schermpje met fout melding gta 4":

in grand theft auto 4 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten onze exusen voor de ongemak. daar onder staat dan rapport verzenden of rapport niet verzenden dat weten jullie wel he?

ik weet dat het door de dll komt die ik in de gta 4 map heb gedaan maar dat moet volgens alle tutorials?:S

HELP!:puh:

Bewerkt: door berj
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ik probeerde om met een savegame te spelen, als ik gta probeer op te starten kom er een fout melding met de tekst van mijn eerste reply, en ik weet dat het door de savegame komt want als ik het weghaal doet ie het ook gewoon, maar mijn probleem is ik snap niet waroom er een foutmelding komt als ik met een 100% save game het spel wil spelen en daarna het spel niet eens open wilt door die foutmelding

dus ik vraag me af wat ik nou precies fout doe?:S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...