Jump to content

Kan niet meer opstarten


Luccie1997

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik heb weer een probleem :-(

Als ik GTA IV opstart, gaat alles oke.

Ik krijg de pagina met de filmpjes van Social Club

ik druk op start, plaatjes komen langs en als er dan staat: Loading - Story Complete,

is hij nog niet helemaal geladen en stop de muziek en dan staat er opeens GTA IV werkt niet meer.

Ik heb geherinstalleerd maar hij blijft het steeds doen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry als dit niet klopt, bij GTA SAN wel (bij mij dan).

Probeer op het GTA IV icoon > rechtermuisknop > als administrator uitvoeren.

Hopelijk werkt hij, bij wel.

(nogmaals sorry als hij het niet doet)

Succes :bier:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry als dit niet klopt, bij GTA SAN wel (bij mij dan).

Probeer op het GTA IV icoon > rechtermuisknop > als administrator uitvoeren.

Hopelijk werkt hij, bij wel.

(nogmaals sorry als hij het niet doet)

Succes :bier:

Nee had ik al geprobeerd, lukt ook niet :-(
Link to comment
Delen op andere websites

start je het spel ook via launchgta4.exe? dit kan een drastisch effect hebben op het starten van gta4.

Verder denk ik dat je savegame corrupt is geraakt en dus niet meer geladen kan worden.

Je savegams vind je in

Vista/7:C:\Users\Jouwnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

XP: C:\Documents and Settings\Jouwnaam\Application Data\Rockstar Games\GTa IV\savegames en vervolgens een of meerdere mappen met een rare naam. Verwijder hierzo de laatste game, hierdoor zal deze niet geladen worden, maar of een nieuw spel, of een vorige savegame. die dus wel zullen werken.

Link to comment
Delen op andere websites

start je het spel ook via launchgta4.exe? dit kan een drastisch effect hebben op het starten van gta4.

Verder denk ik dat je savegame corrupt is geraakt en dus niet meer geladen kan worden.

Je savegams vind je in

Vista/7:C:\Users\Jouwnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

XP: C:\Documents and Settings\Jouwnaam\Application Data\Rockstar Games\GTa IV\savegames en vervolgens een of meerdere mappen met een rare naam. Verwijder hierzo de laatste game, hierdoor zal deze niet geladen worden, maar of een nieuw spel, of een vorige savegame. die dus wel zullen werken.

Oke, ik moet nu naar bed. Zal het morgen proberen. Bedankt voor de Tip!
Link to comment
Delen op andere websites

start je het spel ook via launchgta4.exe? dit kan een drastisch effect hebben op het starten van gta4.

Verder denk ik dat je savegame corrupt is geraakt en dus niet meer geladen kan worden.

Je savegams vind je in

Vista/7:C:\Users\Jouwnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

XP: C:\Documents and Settings\Jouwnaam\Application Data\Rockstar Games\GTa IV\savegames en vervolgens een of meerdere mappen met een rare naam. Verwijder hierzo de laatste game, hierdoor zal deze niet geladen worden, maar of een nieuw spel, of een vorige savegame. die dus wel zullen werken.

Ik heb het geprobeerd maar als ik GTA IV dan opstart laadt hij nog steeds de zelfde savegame.... Ik heb alle bestanden in die map verwijder behalve Control.dat Bewerkt: door Luccie1997
Link to comment
Delen op andere websites

dan heb je iets fout gedaan, heb je voor gta4 meerdere live accounts gebruikt?

Gebruik je iets als xliveless of xlivewrapper zodat je zonder Games For Windows live speelt?

Ik heb niet meerdere accounts gebruikt maar ik speel met Games For Winodws Live en heb niet iets zoal xliveless of xlivewrapper,

Wat moet ik dan doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...