Luccie1997 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Hey mensen, Ik heb weer een probleem Als ik GTA IV opstart, gaat alles oke. Ik krijg de pagina met de filmpjes van Social Club ik druk op start, plaatjes komen langs en als er dan staat: Loading - Story Complete, is hij nog niet helemaal geladen en stop de muziek en dan staat er opeens GTA IV werkt niet meer. Ik heb geherinstalleerd maar hij blijft het steeds doen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Sorry als dit niet klopt, bij GTA SAN wel (bij mij dan). Probeer op het GTA IV icoon > rechtermuisknop > als administrator uitvoeren. Hopelijk werkt hij, bij wel. (nogmaals sorry als hij het niet doet) Succes Bewerkt: 28 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Sorry als dit niet klopt, bij GTA SAN wel (bij mij dan). Probeer op het GTA IV icoon > rechtermuisknop > als administrator uitvoeren. Hopelijk werkt hij, bij wel. (nogmaals sorry als hij het niet doet) Succes Nee had ik al geprobeerd, lukt ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 start je het spel ook via launchgta4.exe? dit kan een drastisch effect hebben op het starten van gta4. Verder denk ik dat je savegame corrupt is geraakt en dus niet meer geladen kan worden. Je savegams vind je in Vista/7:C:\Users\Jouwnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames XP: C:\Documents and Settings\Jouwnaam\Application Data\Rockstar Games\GTa IV\savegames en vervolgens een of meerdere mappen met een rare naam. Verwijder hierzo de laatste game, hierdoor zal deze niet geladen worden, maar of een nieuw spel, of een vorige savegame. die dus wel zullen werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 start je het spel ook via launchgta4.exe? dit kan een drastisch effect hebben op het starten van gta4. Verder denk ik dat je savegame corrupt is geraakt en dus niet meer geladen kan worden. Je savegams vind je in Vista/7:C:\Users\Jouwnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames XP: C:\Documents and Settings\Jouwnaam\Application Data\Rockstar Games\GTa IV\savegames en vervolgens een of meerdere mappen met een rare naam. Verwijder hierzo de laatste game, hierdoor zal deze niet geladen worden, maar of een nieuw spel, of een vorige savegame. die dus wel zullen werken. Oke, ik moet nu naar bed. Zal het morgen proberen. Bedankt voor de Tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) start je het spel ook via launchgta4.exe? dit kan een drastisch effect hebben op het starten van gta4. Verder denk ik dat je savegame corrupt is geraakt en dus niet meer geladen kan worden. Je savegams vind je in Vista/7:C:\Users\Jouwnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames XP: C:\Documents and Settings\Jouwnaam\Application Data\Rockstar Games\GTa IV\savegames en vervolgens een of meerdere mappen met een rare naam. Verwijder hierzo de laatste game, hierdoor zal deze niet geladen worden, maar of een nieuw spel, of een vorige savegame. die dus wel zullen werken. Ik heb het geprobeerd maar als ik GTA IV dan opstart laadt hij nog steeds de zelfde savegame.... Ik heb alle bestanden in die map verwijder behalve Control.dat Bewerkt: 29 december 2009 door Luccie1997 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 dan heb je iets fout gedaan, heb je voor gta4 meerdere live accounts gebruikt? Gebruik je iets als xliveless of xlivewrapper zodat je zonder Games For Windows live speelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 dan heb je iets fout gedaan, heb je voor gta4 meerdere live accounts gebruikt? Gebruik je iets als xliveless of xlivewrapper zodat je zonder Games For Windows live speelt? Ik heb niet meerdere accounts gebruikt maar ik speel met Games For Winodws Live en heb niet iets zoal xliveless of xlivewrapper,Wat moet ik dan doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.