Cheating-nl Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Hier en hier . Ik ben nu mods aan het converteren, het lijkt me niet heel moeilijk zoals ik het lees. Ik heb eén geprobeerd, dat was The A-Team vanuit VC naar SA, het lukte me niet, ik weet niet waar ik die reflectie kan vinden!? Reageren
Beagle Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 In <3ds max>/maps, als je het juist hebt geinstalleerd volgens de readme van Kam's GTA scripts. Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 In <3ds max>/maps, als je het juist hebt geinstalleerd volgens de readme van Kam's GTA scripts. Ik bedoel de reflectie van burrito.txd uit VC, hoe kan ik weten welke de juiste is? Reageren
Beagle Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Pffff, dat zou ik zo snel niet weten... Je kan het wel herkennen, het zal wel een kleine afbeelding zijn met een achtergrond. Het is niet zo moeilijk te vinden, zoveel afbeeldingen zijn er ook niet voor de Burrito. Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Pffff, dat zou ik zo snel niet weten... Je kan het wel herkennen, het zal wel een kleine afbeelding zijn met een achtergrond. Het is niet zo moeilijk te vinden, zoveel afbeeldingen zijn er ook niet voor de Burrito. Het is me gelukt! Mijn eerst model voor GTA San Andreas! The A-Team Van! Ik heb hem geconverteerd vanuit VC. Het model is officieel bij HJS! Als je hem wil proberen: http://www.plunder.com/GTA-San-Andreas-A-Team-Van-mod-download-94d6b5cc2a.htm Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Nog eén vraag: Hoe kan ik de kleuren van de wagen in 3Ds max zien, de burrito is hierboven groen. Maar ik heb ingesteld dat hij zwart is! Reageren
MaxVito Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 ik kan niet importeren en heb het gedaan en staat er is not a standard dff file Reageren
MaxVito Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 ik kan niet importeren en heb het gedaan en staat er is not a standard dff file ik krijg dit Reageren
Ghosty Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Dan is hij geëxporteerd met z-modeler, niks aan te doen. Dus je zult een ander model moeten vinden. Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 ok, ik heb een aparte map op me bureaublad gemaakt daar zitten die in heb die map pas gemaakt er zitten circa 5 bestanden in. geen 1 van die 5 pakt hij... Grtzz Max Reageren
cooling Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) Kort vraagje. je hebt hem gekocht toch? Waarom koop je een duur product als je er niet veel van af weet :S Bewerkt: 5 januari 2010 door cooling Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Je zegt wel gekocht maar dat is dus niet zo want er staat unregistred version ofzoiets Edit: sorry hij had het al vermeld Bewerkt: 9 januari 2010 door hoiikbentimmi Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Je zegt wel gekocht maar dat is dus niet zo want er staat unregistred version ofzoiets Edit: sorry hij had het al vermeld De versie die jij ziet is de trail nog, dat is niet de gekochte! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.