jan eefsting Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 met een foto camera kan je naar een grove street gast bij je laaten horen en dan pak je je foto camera en ga je voor hem staan endruk op L1 dan kan je een foto van je zelf maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Dude.. Waar slaat dit op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 het is echt zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 het is echt zo Deel het dan met je vriendjes over MSN, maar dit is klinklare onzin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 probeer het gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Het werkt echt hoor MClaw. :rolleyes: Ik heb het net gedaan en als je een gang member recruteerd en je drukt op L1 dan kun je 'poseren'. Ik heb nu een hele fotoshoot van mijn CJ gemaakt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 wat zie ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ronaldje Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Dit was al bekend volgens mij :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Was inderdaad al bekend ja. Maandje of 6 pas ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.