HzTyX Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Beste, Ik heb sinds eergisteren Gta IV maar na een verloop van tijd valt hij altijd uit en moet ik hem altijd opnieuw opstarten. Weet er iemand of ik daar iets aan kan verranderen? Alvast bedankt. -HzTyX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Waar heb je Grand Theft Auto IV op dan? Pc, Xbox360 of Playstation 3? En freezed hij of krijg je bij de pc een melding dat je hem moet herstarten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Als je hem op de PC hebt, wat ik vermoed, kan je dan even je specificaties geven van je PC? Deze zijn waarschijnlijk te slecht om GTA IV te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Hangt er inderdaad vanaf waar je hem op speelt pc ??? >>> Door Hanneswasco: Herhaling is nutteloos, gelieve dan ook gewoon geen post te plaatsen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HzTyX Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Hangt er inderdaad vanaf waar je hem op speelt pc ??? >>> Door Hanneswasco: Herhaling is nutteloos, gelieve dan ook gewoon geen post te plaatsen.<<< Ik heb hem op de Pc maar mijn specificaties waar staan die op Gta Iv ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 De specificaties kun je bekijken door Flitskikker Info Tool te downloaden en te draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.