Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Als ik met een vriend multiplayer wil doen, dan valt de ontvangst steeds weg. Met iedereen lukt het behalve met die vriend... iemand die misschien het probleem weet? Reageren
Emaitroy Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 te trage internet verbinding denk ik heeft hij 'm op de kabel aangesloten of draadloos? Reageren
Hayte Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Dit klinkt als een NAT Type probleem. Jullie moeten allebei eens naar Settings -> Network Settings -> Connection Test gaan (in het XMB). Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Dit klinkt als een NAT Type probleem. Jullie moeten allebei eens naar Settings -> Network Settings -> Connection Test gaan (in het XMB). Ik zal het binnenkort is proberen. Het rare is, is dat als we bij elkaar in de lobby komen het wel lukt... Ik weet niet hoe hij internet heeft aangesloten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.