stefan321 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 ik heb met kerst een leuke pc ontvangen maar er is 1 klein probleempje , ik heb helemaal geen geluid . ze zitten in de pc zelf en overal staat het geluid op vol volume. ik heb niet echt veel verstand van computers dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Reageren
PrioX Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Ik weet niet wat je voor een PC hebt, maar probeer eens : FN ingedrukt houden(links onder op het toetsenbord zit FN) > en dan op F7 Hopelijk werkt hij en heb je de toetsen op je PC Bewerkt: 28 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
stefan321 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Ik weet niet wat je voor een PC hebt, maar probeer eens : FN ingedrukt houden(links onder op het toetsenbord zit FN) > en dan op F7 Hopelijk werkt hij en heb je de toetsen op je PC ik heb die toetsen ja en ik weet niet wat voor pc ik heb hij is zeg maar inelkaar gezet door een vriend van mij. en helaas heeft het niet gewerkt Reageren
Emaitroy Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Ik weet niet wat je voor een PC hebt, maar probeer eens : FN ingedrukt houden(links onder op het toetsenbord zit FN) > en dan op F7 Hopelijk werkt hij en heb je de toetsen op je PC ik heb die toetsen ja en ik weet niet wat voor pc ik heb hij is zeg maar inelkaar gezet door een vriend van mij. en helaas heeft het niet gewerkt heb je de drivers allemaal goed geïnstalleerd? Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 dit ahd ik ook toen ik mijn pc voor eht eerst gebruikte, waarschijnlijk word de verkeerde device gebruikt. Ga naar de geluidseigenschappen en selecteer daar een ander device voor het geluid, dit zou moetne helpen. Helaas kan ik je neit helpen met navigeren naar deze installingen dus je zult even zelf meoten zoeken. Reageren
stefan321 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Ik weet niet wat je voor een PC hebt, maar probeer eens : FN ingedrukt houden(links onder op het toetsenbord zit FN) > en dan op F7 Hopelijk werkt hij en heb je de toetsen op je PC ik heb die toetsen ja en ik weet niet wat voor pc ik heb hij is zeg maar inelkaar gezet door een vriend van mij. en helaas heeft het niet gewerkt heb je de drivers allemaal goed geïnstalleerd? ik heb mijn pc niet zelf geïnstalleerd ik kon hem gelijk gebruiken zeg maar dus dat weet ik niet ik zal het wel ff aan hem vragen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik weet niet wat je voor een PC hebt, maar probeer eens : FN ingedrukt houden(links onder op het toetsenbord zit FN) > en dan op F7 De fn-toets zit enkel op laptop-toetsenborden, omdat je daar geen numpad bij hebt. Bovendien zitten dan extra functietoetsen voor onder andere geluid en helderheid ook nog per laptop ergens anders (bij mij zit er bijvoorbeeld niks op F7, maar wel op F8 t/m F11). De fn-toets is dus verre van handig om als advies te dienen op een forum. Reageren
stefan321 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik weet niet wat je voor een PC hebt, maar probeer eens : FN ingedrukt houden(links onder op het toetsenbord zit FN) > en dan op F7 De fn-toets zit enkel op laptop-toetsenborden, omdat je daar geen numpad bij hebt. Bovendien zitten dan extra functietoetsen voor onder andere geluid en helderheid ook nog per laptop ergens anders (bij mij zit er bijvoorbeeld niks op F7, maar wel op F8 t/m F11). De fn-toets is dus verre van handig om als advies te dienen op een forum. heb jij dan misschien enig idee wat de oplossing is het is zo stil hier. Reageren
Hayte Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Laten we eens beginnen met het vragen van je besturings systeem? Dan kunnen we je helpen met wat Wesley zei. Reageren
stefan321 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 probleem opgelost het speakertje in de pc zelf was kapot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.