needhack Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 prachtig gewoon. thx voor de upload btw: russische ondertiteling? kan je dan ook nederlandse text mod gebruiken? of niet? eigenlijk betwijfel ik dat anders heb je de text van press (button) to play guitar. niet meer Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Wow, dit is echt super mooi! Er zijn echt maar weinig TC's die afkomen, en dit is nog briljant gemaakt ook! btw: russische ondertiteling? kan je dan ook nederlandse text mod gebruiken? of niet? Nederlands zal er wel niet zijn, maar er zal vast wel een Engelse vertaling zijn. Reageren
Puma Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 De Engelse vertaling komt waarschijnlijk in de volgende versie (of in de vorm van een update of patch), als er überhaupt een Engelse versie komt. De ingesproken teksten zullen gewoon Russisch blijven, maar over de Russische teksten heeft MIXAZZZ wel wat te zeggen, op de internationale fora: We certainly will do something in the near future English-language titles.But learn the Russian language, is useful in life. Reageren
needhack Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 moet je bij installatie je Gta san andreas folder selecteren die al bestaat? Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 moet je bij installatie je Gta san andreas folder selecteren die al bestaat? Dat lijkt me wel ja. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Het ziet er ongelooflijk mooi uit allemaal, alleen jammer van de 'carmaggedons' (weet niet precies hoe je het schrijft). Die zorgen er bij mij voor dat het spel gaat laggen. Het gaat wel weer over als de missie voorbij is of ik ben weggereden, maar het speelt niet fijn. Is er ook een manier om dit eruit te halen? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Dit is veel beter dan een 'simpele' mapmod. Reageren
cooling Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Vaak gespeeld maar de eerste 2 video's komen mij niet bekend voor Ik ga snel weer een update spelen. Groetjes Reageren
Puma Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) Nieuwe video released. Ik zet 'm ook even in de hoofdpost. Zo ver ik weet staat'ie nog niet op YouTube, dus jullie moeten 't doen met een link . De video laat overigens vooral minigames zien. Desalniettemin zijn het juist deze minigames die de mod zijn ware kwaliteit laten zien. http://www.moddb.com...eos/anderius-mg Bewerkt: 5 januari 2010 door Puma Reageren
Basssss Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Omg! Dit is echt zo vet! Ik dacht eerst dat het niks was, heb het namelijk niet zo op aliens. Maar als ik de features zie weet ik zeker dat ik deze een keertje moet proberen. Reageren
valencio Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Hoe kom ik in die rollercoaster? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Je reageert op een Topic van waar 2 jaar, 7 maanden en 11 dagen geleden voor het laatst op is gereageert... Plz over PM doen met de topic starter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.