Jump to content

Modnation Racers

Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Geplaatst:

10365.jpg

Na de succesvolle LittleBigPlanet waarbij je alles zelf kan creeren, heeft Sony een soortgelijke game aangekondigt: ModNation Racers.

Hierbij kan je vrolijk gaan karten in de online werelden en alles zelf weer lekker gaan ontwerpen.

Denk hierbij dus aan je vrolijke coureur, een moeilijk of grappig circuit en nog veel meer.

- Filmpjes -

- Boxart -

14551.jpg

Dit is ongeveer hoe het eruit moet gaan zien ga uit van het logo + een screenshot van het spel

Dus wat gaan jullie van dit spel verwachten

Ik denk wel dat het een erg leuk spel gaat worden en ik ga afwachten

Dit word zeker 1 van die 2010 toppers :tu:

Geplaatst:

Ik heb twee weken geleden mijn beta key ontvangen. Ziet er lekker kleurrijk uit, zelfs in de beta al veel create options en het racen is niet ingewikkeld gemaakt. Het maken van een track moet ik nog proberen, maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er goed uit. :bier:

Geplaatst:

Ik heb twee weken geleden mijn beta key ontvangen. Ziet er lekker kleurrijk uit, zelfs in de beta al veel create options en het racen is niet ingewikkeld gemaakt. Het maken van een track moet ik nog proberen, maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er goed uit. :bier:

Hoe was je er dan aangekomen?

Ik hoorde dat het alleen ging als je LBP GOTY had gekocht, en dat was ook nog eens alleen voor Amerika.

Geplaatst:

Ik hoorde dat het alleen ging als je LBP GOTY had gekocht, en dat was ook nog eens alleen voor Amerika.

Je kon je ook inschrijven voor een Amerikaanse beta, dus dat heb ik gedaan. :) De Europese beta komt ik Q1 2010.

Geplaatst:

Je kon je ook inschrijven voor een Amerikaanse beta, dus dat heb ik gedaan. :) De Europese beta komt ik Q1 2010.

Nee, dan komt toch de complete versie?

Althans, dat heb ik gelezen dat ie in Februari zou moeten komen.

Geplaatst:

Nee, dan komt toch de complete versie?

Althans, dat heb ik gelezen dat ie in Februari zou moeten komen.

Zover ik weet is er nog geen datum vrijgegeven, maar een vriend van mij is officiële beta tester bij Sony PlayStation en die krijgt zijn beta key in Q1 2010. :)

Geplaatst:

Zover ik weet is er nog geen datum vrijgegeven, maar een vriend van mij is officiële beta tester bij Sony PlayStation en die krijgt zijn beta key in Q1 2010. :)

Ah ok, wat ik wel weet is dat dit een must-have word voor mij, ziet er goed uit :Y

Geplaatst:

Ik heb de beta ook maar die amerikaanse beta's en veel demo's zijn bij mij zwart-wit.

Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Geplaatst:

Ik heb de beta ook maar die amerikaanse beta's en veel demo's zijn bij mij zwart-wit.

Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Dit komt vast omdat je met av-kabels speelt, als je op een hdmi kabel gaat gamen krijg je gewoon kleuren. Is er ook wat anders aan te doen? Ja een componenten kabel aanschaffen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Er komt op 22 januari een beta in de PlayStation Store voor de eerste 100.000 mensen die de beta kunnen downloaden dus zorg dat je er snel bij bent. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

ziet cool uit

een combi van Trackmania met mario kart met een vleugje Roller Coster Tycoon 3 Costum Scenrypuh2.gif

jammer dat ik geen ps3 hebtraantjes.gif

Geplaatst:

Dit is echt weer zo'n simpel coole game met heel veel opties. :D Ik ga deze denk ik wel aanschaffen.

Het is inderdaad een combinatie met Mario kart en LPB lijkt het me. :puh:

Geplaatst:

Ik ben een van de gelukkige 100.000 PS3 eigenaren die er snel genoeg bij was om de beta te downloaden. Mijn eerste indruk was zeer positief, de opties bij het bouwen van een baan zijn enorm, even als de opties van het customizen van je poppetje en voertuig. Heel erg tof!

Het racen zelf ook geeft ook het nodige plezier, doet inderdaad erg aan mario kart denken. Beter goed gejat dan slecht bedacht??

Geplaatst:

Het is inderdaad nu ik het zelf heb gespeeld erg lijkend op mario kart.

Maar het maakt mij niks uit _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...