Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Na de succesvolle LittleBigPlanet waarbij je alles zelf kan creeren, heeft Sony een soortgelijke game aangekondigt: ModNation Racers. Hierbij kan je vrolijk gaan karten in de online werelden en alles zelf weer lekker gaan ontwerpen. Denk hierbij dus aan je vrolijke coureur, een moeilijk of grappig circuit en nog veel meer. - Filmpjes - http://www.youtube.c...h?v=xVKFJpJNuEIhttp://www.youtube.c...h?v=s-XO_CRNTIUhttp://www.youtube.c...h?v=VMrpTbEcsuE - Boxart - Dit is ongeveer hoe het eruit moet gaan zien ga uit van het logo + een screenshot van het spelDus wat gaan jullie van dit spel verwachtenIk denk wel dat het een erg leuk spel gaat worden en ik ga afwachtenDit word zeker 1 van die 2010 toppers Reageren
Rullez Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb twee weken geleden mijn beta key ontvangen. Ziet er lekker kleurrijk uit, zelfs in de beta al veel create options en het racen is niet ingewikkeld gemaakt. Het maken van een track moet ik nog proberen, maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er goed uit. Reageren
Zakura Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb twee weken geleden mijn beta key ontvangen. Ziet er lekker kleurrijk uit, zelfs in de beta al veel create options en het racen is niet ingewikkeld gemaakt. Het maken van een track moet ik nog proberen, maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er goed uit. Hoe was je er dan aangekomen? Ik hoorde dat het alleen ging als je LBP GOTY had gekocht, en dat was ook nog eens alleen voor Amerika. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb twee weken geleden mijn beta key ontvangen. Ziet er lekker kleurrijk uit, zelfs in de beta al veel create options en het racen is niet ingewikkeld gemaakt. Het maken van een track moet ik nog proberen, maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er goed uit. Hoe was je er dan aangekomen? Ik hoorde dat het alleen ging als je LBP GOTY had gekocht, en dat was ook nog eens alleen voor Amerika. Je kon je ook inschrijven voor een Amerikaanse beta, dus dat heb ik gedaan. De Europese beta komt ik Q1 2010. Reageren
Zakura Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb twee weken geleden mijn beta key ontvangen. Ziet er lekker kleurrijk uit, zelfs in de beta al veel create options en het racen is niet ingewikkeld gemaakt. Het maken van een track moet ik nog proberen, maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er goed uit. Hoe was je er dan aangekomen? Ik hoorde dat het alleen ging als je LBP GOTY had gekocht, en dat was ook nog eens alleen voor Amerika. Je kon je ook inschrijven voor een Amerikaanse beta, dus dat heb ik gedaan. De Europese beta komt ik Q1 2010. Nee, dan komt toch de complete versie? Althans, dat heb ik gelezen dat ie in Februari zou moeten komen. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb twee weken geleden mijn beta key ontvangen. Ziet er lekker kleurrijk uit, zelfs in de beta al veel create options en het racen is niet ingewikkeld gemaakt. Het maken van een track moet ik nog proberen, maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er goed uit. Hoe was je er dan aangekomen? Ik hoorde dat het alleen ging als je LBP GOTY had gekocht, en dat was ook nog eens alleen voor Amerika. Je kon je ook inschrijven voor een Amerikaanse beta, dus dat heb ik gedaan. De Europese beta komt ik Q1 2010. Nee, dan komt toch de complete versie? Althans, dat heb ik gelezen dat ie in Februari zou moeten komen. Zover ik weet is er nog geen datum vrijgegeven, maar een vriend van mij is officiële beta tester bij Sony PlayStation en die krijgt zijn beta key in Q1 2010. Reageren
Zakura Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Zover ik weet is er nog geen datum vrijgegeven, maar een vriend van mij is officiële beta tester bij Sony PlayStation en die krijgt zijn beta key in Q1 2010. Ah ok, wat ik wel weet is dat dit een must-have word voor mij, ziet er goed uit Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik heb de beta ook maar die amerikaanse beta's en veel demo's zijn bij mij zwart-wit. Enig idee hoe dit opgelost kan worden? Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik heb de beta ook maar die amerikaanse beta's en veel demo's zijn bij mij zwart-wit. Enig idee hoe dit opgelost kan worden? Dit komt vast omdat je met av-kabels speelt, als je op een hdmi kabel gaat gamen krijg je gewoon kleuren. Is er ook wat anders aan te doen? Ja een componenten kabel aanschaffen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Binnen kort gewoon een Huge tv aanschaffen en een goeie kabel Reageren
Reinier93 Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Er komt op 22 januari een beta in de PlayStation Store voor de eerste 100.000 mensen die de beta kunnen downloaden dus zorg dat je er snel bij bent. Reageren
PorZ19 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 ziet cool uit een combi van Trackmania met mario kart met een vleugje Roller Coster Tycoon 3 Costum Scenry jammer dat ik geen ps3 heb Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Dit is echt weer zo'n simpel coole game met heel veel opties. Ik ga deze denk ik wel aanschaffen. Het is inderdaad een combinatie met Mario kart en LPB lijkt het me. Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik ben een van de gelukkige 100.000 PS3 eigenaren die er snel genoeg bij was om de beta te downloaden. Mijn eerste indruk was zeer positief, de opties bij het bouwen van een baan zijn enorm, even als de opties van het customizen van je poppetje en voertuig. Heel erg tof! Het racen zelf ook geeft ook het nodige plezier, doet inderdaad erg aan mario kart denken. Beter goed gejat dan slecht bedacht?? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Het is inderdaad nu ik het zelf heb gespeeld erg lijkend op mario kart. Maar het maakt mij niks uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.