Silverbyte Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 ModNation Racers is inmiddels ruim twee weken te koop, dus dit topic verdient wel een schopje naar boven. Ik heb het spel al in mijn bezit, en ondanks de kiddy uitstraling is het echt een topspel. Het racen heb je al in je eerste ritje onder de knie, en daarna schud je met het grootste gemak de meest gruwelijke drifts uit je mouw. Maar wat ik toch het vetste vind is het creëren van eigen content. Werkelijk alles is te customizen. Alleen al bij de ogen heb je keuze uit ruim 100 verschillende soorten, en die kun je dan ook nog eens tweaken met grootte, positie en kleur. Je karts kun je spuiten in ongelofelijk vette patroontjes, en daarna kun je ze nog helemaal volstouwen met allerlei onzin, zoals ontstoppers en piratenvlaggetjes. Ook je eigen tracks maken had ik vrij snel onder de knie. Het is even vogelen hoe de menu's werken, maar zolang je IQ hoger is dan dat van Bonnie St. Claire zou dat gewoon moeten lukken. Het grootste struikelblok zit 'm voor mij echter in de Career mode. Deze is echt pittig, en je zult van frustratie je controller geregeld uit het raam willen donderstralen. De leercurve is echt stijl, en na een paar races moet je al over flinke skills beschikken, wil je verder komen in het verhaal. Daarbij komt dat je ook nog bepaalde doelen hebt in iedere race, waarmee je unlockables kunt vrijspelen. Dit is echter heel specifiek, zo kreeg ik een keer als doel mee om een bepaald iemand uit te schakelen bij de eretribunes. Lukt dit niet, dan mis je je unlockables en zul je later nog eens terug moeten komen als je deze toch wilt bemachtigen. Mijn conclusie: als je niet vies bent van een beetje uitdaging en je door het kiddy uiterlijk heen kunt zetten is ModNation Racers een ontzettend vet spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.