devos112 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 hallo, ik heb al een stuk of 15 100% save games gedownload maar als ik het spel opstart komt dan Fransis airport INT. in het beeld of te wel een 0% save game Wil iemand een 100% savegame plaatsen DIE HET WEL DOET Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Dan heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload. In de downloaddatabase van dit forum zijn de savegames voorzien van een tag ([V1] of [V2]), download beide eens. Eén van beiden zal moeten werken Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 ik heb al een stuk of 15 100% save games gedownload maar als ik het spel opstart komt dan Fransis airport INT. in het beeld of te wel een 0% save game Dat gebeurd alleen als je een versie 1 savegame laad in een versie 2 spel, als jij een versie 2 savegame laad in een versie 1 spel zal het spel namelijk crashen / vastlopen. Jou exemplaar van GTA SA is dus versie 2 en derhalve heb jij dus een versie 2 savegame nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.