MostWantedKid Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik he een vraagje. Normaal als je in een auto zit kun je met en de radio doen (dus een andere zender opzetten) Ik kan dus geen andere radiozender ermee opzetten. Dat had ik in het begin van het spel. Maar na een paar cheats (weapon cheats) kon ik er alleen nog met toeteren. Weet iemand hoe dit komt en kan mij er ook mee helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Ik he een vraagje. Normaal als je in een auto zit kun je met en de radio doen (dus een andere zender opzetten) Ik kan dus geen andere radiozender ermee opzetten. Dat had ik in het begin van het spel. Maar na een paar cheats (weapon cheats) kon ik er alleen nog met toeteren. Weet iemand hoe dit komt en kan mij er ook mee helpen? Ik heb even mijn PSP en VCS voor je uit de kast gehaald, en met de R en L toets verander je NIET van radio-station. Je gebruikt het linker en rechter pijltje om door je radio-stations te scrollen. Met pijltje naar benden toeter je overgens. (Of heb je het over de PS2 versie van GTA VCS? Zeg het even, dan pak ik die ook nog even uit de kast. ) Bewerkt: 29 december 2009 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik he een vraagje. Normaal als je in een auto zit kun je met en de radio doen (dus een andere zender opzetten) Ik kan dus geen andere radiozender ermee opzetten. Dat had ik in het begin van het spel. Maar na een paar cheats (weapon cheats) kon ik er alleen nog met toeteren. Weet iemand hoe dit komt en kan mij er ook mee helpen? Ik heb even mijn PSP en VCS voor je uit de kast gehaald, en met de R en L toets verander je NIET van radio-station. Je gebruikt het linker en rechter pijltje om door je radio-stations te scrollen. Met pijltje naar benden toeter je overgens. (Of heb je het over de PS2 versie van GTA VCS? Zeg het even, dan pak ik die ook nog even uit de kast. Bedankt voor de PSP versie, maar ik had het inderdaad over de PS2 versie. Sorry dat ik dat niet heb aangegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik he een vraagje. Normaal als je in een auto zit kun je met en de radio doen (dus een andere zender opzetten) Ik kan dus geen andere radiozender ermee opzetten. Dat had ik in het begin van het spel. Maar na een paar cheats (weapon cheats) kon ik er alleen nog met toeteren. Weet iemand hoe dit komt en kan mij er ook mee helpen? Ik heb even mijn PSP en VCS voor je uit de kast gehaald, en met de R en L toets verander je NIET van radio-station. Je gebruikt het linker en rechter pijltje om door je radio-stations te scrollen. Met pijltje naar benden toeter je overgens. (Of heb je het over de PS2 versie van GTA VCS? Zeg het even, dan pak ik die ook nog even uit de kast. Bedankt voor de PSP versie, maar ik had het inderdaad over de PS2 versie. Sorry dat ik dat niet heb aangegeven. Mijn PS2 versie is te bekrast om het nog te spelen, maar gelukkig heb ik het boekje er nog bij. Ik weet al wat jou probleem is, makkelijk op te lossen. Druk op start, je krijgt het scherm met de Map, brief; game enzovoorts te zien. Kies: "controls", eenmaal daar aangekomen zie je configuration staan. Bij jou staat daar waarschijnlijk achter: "Setup 2", selecteer dat, en druk op links of rechts. Nu staat er: "Setup 1". Als het goed is staan je controls nu weer goed, en als je nu op L1 drukt, verander je van radio-station. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik he een vraagje. Normaal als je in een auto zit kun je met en de radio doen (dus een andere zender opzetten) Ik kan dus geen andere radiozender ermee opzetten. Dat had ik in het begin van het spel. Maar na een paar cheats (weapon cheats) kon ik er alleen nog met toeteren. Weet iemand hoe dit komt en kan mij er ook mee helpen? Ik heb even mijn PSP en VCS voor je uit de kast gehaald, en met de R en L toets verander je NIET van radio-station. Je gebruikt het linker en rechter pijltje om door je radio-stations te scrollen. Met pijltje naar benden toeter je overgens. (Of heb je het over de PS2 versie van GTA VCS? Zeg het even, dan pak ik die ook nog even uit de kast. Bedankt voor de PSP versie, maar ik had het inderdaad over de PS2 versie. Sorry dat ik dat niet heb aangegeven. Mijn PS2 versie is te bekrast om het nog te spelen, maar gelukkig heb ik het boekje er nog bij. Ik weet al wat jou probleem is, makkelijk op te lossen. Druk op start, je krijgt het scherm met de Map, brief; game enzovoorts te zien. Kies: "controls", eenmaal daar aangekomen zie je configuration staan. Bij jou staat daar waarschijnlijk achter: "Setup 2", selecteer dat, en druk op links of rechts. Nu staat er: "Setup 1". Als het goed is staan je controls nu weer goed, en als je nu op L1 drukt, verander je van radio-station. Hartstikke bedankt dat je speciaal hiervoor alles erbij wou pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.