kristiaan69 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik heb net de mod voor de politie en voor de ambulance gedownload. Ik heb alles gedaan wat in de readme stond. Toen ik mijn save game wou laden, stond er dat het niet meer reageerde. Ik denk dat ik weet waarom: In de readme stond bij het textbestand handling niet de goede spaties. Dus ik denk dat gta niet goed alles kon lezen om het op te starten. Graag hulp want ik wil de nl politie en ambulance graag. Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Misschien heb je versie 2 van San Andreas en moet je downgraden. Reageren
kristiaan69 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Hij weet niet welke versie het is. Er staat *****/GTASANANDREAS Version Unknow. Mischien omdat ik de dvd kwijt ben en een crack heb? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Dat klopt, een crack is een onbekende versie voor de patch en word niet ondersteund. We mogen je helaas niet verder helpen in verband met de regels... Bewerkt: 29 december 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.