MidnightMayhem Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Heb 's in een creatieve bui een foto van FURtv omgetoverd tot twee kunstwerkjes. Mensen die al signatures van me gezien hebben zullen weten dat ik het altijd simpel hou. Ik vind persoonlijk het eerste beter gelukt dan het tweede. Originele foto Bewerkt: 29 december 2009 door MidnightMayhem Reageren
kuys Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Wo ik wil haar best eentje geven buiten dat, ik vind jou eerste ook beter, alleen heb daar ook wat over aan te merken, het haar van die chick is aan vooral de linkerkant beetje pixelig, stekelig ofzo terwijl dat niet op de originele foto te zien is. En een border 1px zal denk ook niet verkeerd zijn. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Wo ik wil haar best eentje geven buiten dat, ik vind jou eerste ook beter, alleen heb daar ook wat over aan te merken, het haar van die chick is aan vooral de linkerkant beetje pixelig, stekelig ofzo terwijl dat niet op de originele foto te zien is. En een border 1px zal denk ook niet verkeerd zijn. Ik was van plan een border te zetten bij beide, maar dan waren ze wel 1px van de maximale grootte, en anders moest ik het wat inkorten en zo zou het plaatje minder compleet zijn. Ik vind ook een beetje dat de linkerkant pixelig is, maar dat komt vooral door de render Bedankt voor de reactie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.