Jump to content

Radio Station

sk8made

Recommended Posts

Hét radiostation heb je in Vice City niet echt, de meeste radiostations zitten er gewoon in om het autorijden iets minder saai te maken. Je kunt dacht ik een MP3 bestand dat je zélf samengesteld hebt in de map C:\....\Grand Theft Auto Vice City\mp3 zetten, dan kun je hem als radiostation gebruiken. Er is wel een mod dat je live-radio kunt luisteren, alleen niet op gtagames.nl, moet je maar even zoeken. Ik snapte er alleen weinig van.

Delen op andere websites

Dat weet ik niet, daar zal wel een één of ander programma voor zijn, moet je maar even in het Computer Talking subfora in het zin en onz1n forum vragen. Daar kunnen ze je denk ik wel verder helpen, maar voordat je een radiostation van ongeveer een halfuur-een uur vol hebt, ben je ook nog wel een poosje bezig...

In ieder geval veel succes ermee.

Delen op andere websites

maar hoe stel je dat MP3 bestandje samen? Kan ik niet gewoon alle MP3tjes die ik leuk vind in die ene "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\mp3" map stoppen?

Ja, dat kan. Je hoeft er niet één bestand van te maken. Je kunt gewoon alle losse nummers in de MP3 map zetten en dan kun je ze beluisteren in het spel onder het radiostation 'MP3 player'

Delen op andere websites

• 9 maanden later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...