sk8made Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 wat heb ik aan dat radiostation in GTA VC en waar kan ik mijn eigen radio station maken?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Met dat radio station kun jij je eigen liedjes invoegen mp3, ik neem aan dat je dat bedoelt hoe je dat maakt, hopelijk doe ik het goed is even kijken hoe je op de Sa manier je nummers en station invoegt, mocht het niet helpen mijn excusus daarvoor ik wou je alleen helpen: Hoe zet ik nummers van mezelf in Sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Hét radiostation heb je in Vice City niet echt, de meeste radiostations zitten er gewoon in om het autorijden iets minder saai te maken. Je kunt dacht ik een MP3 bestand dat je zélf samengesteld hebt in de map C:\....\Grand Theft Auto Vice City\mp3 zetten, dan kun je hem als radiostation gebruiken. Er is wel een mod dat je live-radio kunt luisteren, alleen niet op gtagames.nl, moet je maar even zoeken. Ik snapte er alleen weinig van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sk8made Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 maar hoe stel je dat MP3 bestandje samen? Kan ik niet gewoon alle MP3tjes die ik leuk vind in die ene "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\mp3" map stoppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Dat weet ik niet, daar zal wel een één of ander programma voor zijn, moet je maar even in het Computer Talking subfora in het zin en onz1n forum vragen. Daar kunnen ze je denk ik wel verder helpen, maar voordat je een radiostation van ongeveer een halfuur-een uur vol hebt, ben je ook nog wel een poosje bezig... In ieder geval veel succes ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 maar hoe stel je dat MP3 bestandje samen? Kan ik niet gewoon alle MP3tjes die ik leuk vind in die ene "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\mp3" map stoppen? Ja, dat kan. Je hoeft er niet één bestand van te maken. Je kunt gewoon alle losse nummers in de MP3 map zetten en dan kun je ze beluisteren in het spel onder het radiostation 'MP3 player' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NBgangsta Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 Uhm, kun je ook een geheel eigen radio station maken? Zoals "Gangsters" IPV Mp3 player? Verders snap ik het meeste wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 Je kan de naam wel veranderen, een nieuwe toevoegen kan op zich wel, alleen dat vergt wat meer moeite. Forum voor het 'modden' van GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steven4ever Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) laat maar, niks gezegt Bewerkt: 11 april 2006 door steven4ever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.