NickOwnage Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Hallo, ook hier mogen weer reacties en rates geplaatst worden Reageren
Emaitroy Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Hallo, ook hier mogen weer reacties en rates geplaatst worden jah ik vind 'm wel cool, het is niet iets waar ik echt heel erg van opkijk maar hij is wel koel wat ik jammer vind is dat het plaatje bijna horizontaal lijkt ze zijn, en dat de kwaliteit ervan niet heel hooog is, 't lettertype past er goed bij ook de kleur, niet te opvallend en het is wel heel koel wat je met de O hebt gedaan. de border is ok heel mooi, niet te dik niet te opvallend een uhh... 7/10 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 7,5/10 Erg leuk gemaakt maar volgens mij had de berg iets rechter gekunt Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2009 De berg in Modern Warfare 2 is ook zo scheef. ;D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.