Guardian1980 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik denk er over het spel "The Saboteur" te kopen. Het lijkt me een leuk spel en heb wat leuke trailers en screenshots gezien op verschillende sites. Het spel schijn echter ook wat minpuntjes te hebben. en dan vindt ik het bedrag vanaf zo'n € 55 aan de hoge kant. Dus mijn vraag aan degene die het spel hebben of elders al hebben gespeelt: Is het het aanschaffen waard op dit moment? Indien het free-roaming is, is dat voor mij een groot pluspunt. Alvast bedankt. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Heey, het spel is opzich wel leuk. Het heeft ook Free Roaming. Het is eigelijk een beetje GTA maar dan in de 2de wereldoorlog. De verhaallijn vind ik ook goed. De poppetjes zijn ook goed maar de schade aan de auto's is echt slecht. Als jou dat niks uitmaakt dan kan je het kopen maar anders niet. Als je de verhaallijn uit hebt dan is het ook wel leuk. Dan moet je zeg maar allemaal dingen opblazen of saboteren. Dat kan je ook tussen de missie's door maar dat is voor de 100% er is ook een garage om auto's op te slaan en het spel heeft ook allemaal andere leuke upgrades aan je poppetjes ofzo. GunsNroses61 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik dacht er laatst ook over om dit spel te kopen, alleen na wat reviews te hebben gelezen (o.a. inde OPM) is het zwaar tegen gevallen. Ik had er veel van verwacht, maar wat ik heb gelezen is dat er veel bugs in zitten, het grafisch niet echt top is en dat ook de voice-overs echt slecht zijn. Daarbij is het ergste nog de A.I. van het spel. Zoals OPM dat zei werkt het vluchten hetzelfde als bij GTA (je moet uit een bepaalde cirkel verdwijnen op je radar), echter ben je die cirkel al kwijt als je 2 bochten pakt met een auto. Als je daarna weer terug wandelt herkent niemand je meer alsof er niks gebeurd was. Het spel leek me erg vet ook omdat het free-Roaming is. Verhaallijn is wel helaas vrij kort. Verder kan je wel gebouwen beklimmen, racen e.d. Het spel maakt ieder geval veel gebruik van stealth (kleding verwisselen met Nazi-kleding e.d.). Als je hem wilt kopen zou ik eerst wat reviews gaan lezen voor de zekerheid. Reageren
Nissan Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Dude, ik weet niet of je het doorhebt, maar de game is zo bugged als de pest. Neem nou een Stealth missie waar de moffen je niet mogen zien, en je mag alleen sluipen. Je zoekt uit hoever een mof kan kijken (kennelijk niet ver) en dan ren je gewoon voor de ogen van die mof voorbij. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Iets voor in de budgetbak dus... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Hmmm, ik hoor het al, niet echt top dus. ik zal 'm eerst maar eens even lenen van de vriend die 'm aanraadde, want geld weggooien, daar doe ik niet aan Reageren
Basssss Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik heb hem even gespeeld bij een neef, en ik vond hem wel leuk. Ik heb hem uiteraard niet uitgebreid gespeeld en ben dus ook geen bugs tegen gekomen. Een groot minpunt vond ik, zodra je tijdens het rijden opzij keek werd het beeld verschrikkelijk wazig en moeilijk beweegbaar. Maar ik zou het spel wel willen hebben als m'n pc goed genoeg was. Reageren
Doesthematter Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 65 euro is wel veel voor een game met veel bugs, maar die goede sfeer van het echte Parijs lijk me wel relaxt. En ik heb op insidegamer gelezen dat er veel keuze is in old timers. Hopelijk word de game gauw 30 euro. Dat is het meer waard. Reageren
Vice-King Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 ik vind hem zeker zo vet heel lang verhaal Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Ik denk er over het spel "The Saboteur" te kopen. Het lijkt me een leuk spel en heb wat leuke trailers en screenshots gezien op verschillende sites. Het spel schijn echter ook wat minpuntjes te hebben. en dan vindt ik het bedrag vanaf zo'n € 55 aan de hoge kant. Dus mijn vraag aan degene die het spel hebben of elders al hebben gespeelt: Is het het aanschaffen waard op dit moment? Indien het free-roaming is, is dat voor mij een groot pluspunt. Alvast bedankt. BIj Gamemania is ie 23 euro. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Na verschillende mensen gesproken te hebben die toch wel erg positief waren, toch vandaag gekocht. Reageren
thebig Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Ik heb dit spel ook sinds vandaag aangeschaft, om de tijd te doden tot GTA V. Het is mijn eerste echte schietspel op de ps3 en het is dus even wennen, maar ik heb al de proloog een beetje gespeeld, en het lijkt me wel leuk. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Het is eigelijk helemaal geen shooter, het is een freeroam-game ;P Eén van mijn favoriete games, één van de weinige die ik op een regelmatige basis speel, ondanks de wat gebrekkige graphics en het ontbreken van een goed uitgewerkte physics-engine is het op gebied van sfeer, gameplay, verhaallijn en aanvoelen één van de beste games ooit in mijn mening. Er zijn maar weinig games die dit voor mij ooit hebben overtroffen :3 (om even mijn liefde voor The Saboteur duidelijk te maken :$ ) Reageren
thebig Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Ik weet dat het geen pure shooter is, ik bedoel het eerste spel waar schieten in voor komt dat ik heb. Daarnaast heb ik enkel Fifa 12. Goed om te weten dat je er blijkbaar veel spelplezier aan beleeft, ik had er al op gerekend dat ik een tijdje zoet zou zijn met The Saboteur. Hopelijk om daarna over te stappen op GTA V. Maar als de game me echt in de smaak valt, zal ik het van tijd tot tijd eens boven het stof halen om wat nazi's neer te knallen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Normaal gezien moet hij wel lukken te boeien, een overvloed aan wapens en een beperkt aantal wapenslots doet je naar het einde toe ook verplichten om alle combinaties een te testen Daarnaast heb je ook de ±1400 zijmissie's (in de vorm van Contraband) en perks waar je vast en zeker nog wel enkele jaren mee bezig bent... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.