Jump to content

The Saboteur

Guardian1980

Recommended Posts

Geplaatst:

...

En ik dacht even dat de storyline kort was en je daarna bijna niets meer kon doen. 1400 missies krijg ik nooit uit.

Daarnaast moet ik ook nog wennen aan de besturing, soms wil ik schieten en spring ik. Dan probeer ik weer te schieten en smijt ik een granaat. Dan vind ik eindelijk de juiste knop.

Ik denk dat ik Parijs nog maar eens verder ga verkennen of wat missies spelen.

Geplaatst:

Je zal wel merken wat ik bedoel als je nog wat missie's hebt gedaan, geloof me ;)

De hoofdverhaallijn telt 50 missie's, dat lijkt weinig maar het duurt wel even hoor en geloof me, het verhaal neemt je eigelijk wel mee... gewoon omdat het zo leuk om spelen is.

Daarbij is de besturing inderdaad even wennen, ik twijfelde de eerste 10 minuten nog of ik misschien geen miskoop had gemaakt, maar de daaropvolgende 2 uren bewezen me het tegendeel ^^

Ik wens je dus veel plezier met The Saboteur ;)

Geplaatst:

Ik denk dat ik nog veel plezier ga beleven door nazi installaties uit te schakelen. En de missies duren toch ook wel een tijdje, doordat ze in acts zijn opgesplitst?

Dat plezier deeltje zal wel lukken, geloof ik.

Geplaatst:

Het is zeker het aanschaffen waard! Zonder enige twijfel en de prijs zal ook niet zo hoog zijn, aangezien het al bijna 3 jaar uit is, met wat geluk heb je het voor 10-15 euro, wat héél weinig is voor zo'n topgame! ;O

Geplaatst:

Ik heb er 25 voor betaald, maar dat kan misschien zijn omdat ik hem online heb gekocht. Hij is al uit van 2009 en dus ligt hij in geen enkele winkel meer (ik heb niet intensief gezocht). Het spel sprak me echt aan toen ik het ontdekte en het is een goede bezigheid om de tijd naar GTA V te doden. Ik betaal liever wat meer voor een goede game dan bijna niets voor een game die na een tijd al ergens onder het stof ligt.

Wat ik wel al heb opgemerkt, is dat ik de verhaallijn nu al voor 37% heb uitgespeeld, het gaat dus wel redelijk snel. Maar dat kan zijn omdat mijn moeilijkheid maar op normal of casual staat. Bovendien zijn er nog veel nazi installaties die je moet uitschakelen (ik denk echt zo'n 1000 in totaal) en het goede is dat me dat voorlopig nog niet verveelt. Elke keer dat je een installatie wil uitschakelen, moet je weer opletten voor andere installaties die er staan of nazi's die je mogelijk zien. Dus je krijgt niet het gevoel van 'dit heb ik al gedaan'

Ik speel er nog maar 4 dagen op, maar als je de anderen hoort zeggen dat ze er al lang spelplezier van hebben, dan lijkt het me het aanschaffen waard.

Geplaatst:

Het is zeker het aanschaffen waard! Zonder enige twijfel en de prijs zal ook niet zo hoog zijn, aangezien het al bijna 3 jaar uit is, met wat geluk heb je het voor 10-15 euro, wat héél weinig is voor zo'n topgame! ;O

Oke, dan ga ik er eens over nadenken :puh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Zo, ik dacht eens te posten wat ik vind van de game nu ik hem al zo'n 3 maanden heb. Ik heb er veel plezier aan beleefd, maar heb hem nog niet uitgespeeld. Niet omdat het moeilijk is, normaal kan je als je goed doorspeelt veel missies doen. Ik wil er gewoon mijn tijd voor nemen. Elke week doe ik gewoon een missie. Wanneer ik dan eens zin heb om te gamen, dan loop ik gewoon door de stad en blaas wat installaties op.

Ik ben ook al begonnen met de storyline op een hoger niveau, ik maak mezelf het dus steeds wat moeilijker.

Van wat ik nu weet over het verhaal, denk ik dat er een knallend eind aan kan worden gegeven. Ik zie ook 2 leuke missies aankomen, waarvan 1 op een wat excentrieke plaats (ik weet niet zeker of er daar een missie zal gebeuren, maar het lijkt me er toch voor gemaakt) dus heb ik iets om naar uit te kijken.

Toen ik vandaag Bryman weer eens ging uitbreken, werd ik betrapt aan de draad. Dus schoot ik iedereen doodsimpel neer, tenzij 1 nazi aan de zijkant van het gebouw. Ik sloop naar hem toe op het hoger gelegen stuk, zonder dat hij me zag. Als je dan eens goed doorspringt op zijn hoofd, dan valt hij ook dood neer. Wel spijtig dat Bryman op een of andere manier een geweer te pakken heeft gekregen en ons dan verraadde :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...