MaxVito Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Hey, Ff vraagje: waar moet een savegame staan voor gta iv ik heb 100% gedownload maar waar moet hij staan? Grtzz Max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Killah-Wes Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Hey, Ff vraagje: waar moet een savegame staan voor gta iv ik heb 100% gedownload maar waar moet hij staan? Grtzz Max misschien iets duidelijker zijn? ps3, xbox of pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Je kan hem hier onder de goede catogorie plaatsen Maak andere mensen er maar blij mee @ Killah-Wes Op de xbox 360 is volgens mij niet mogenlijk om je savegames eraf te halen dus ik neem aan voor pc of ps3 Er staat ook geen Xbox360 save game catogorie tussen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Je kan hem hier onder de goede catogorie plaatsen Maak andere mensen er maar blij mee @ Killah-Wes Op de xbox 360 is volgens mij niet mogenlijk om je savegames eraf te halen dus ik neem aan voor pc of ps3 Er staat ook geen Xbox360 save game catogorie tussen pc maar waar moet hij staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Hier :bier: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) dat is me vraag toch niet mijn vraag: IK HEB AL EEN SAVEGAME GEDOWNLOAD, MAAR IN WELKE MAP MOET HIJ STAAN? Grtzz Max Bewerkt: 1 januari 2010 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.