Jump to content

GTA Lost Island mod for GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik heb zojuist een map mod voor GTA SA gedownload.

Het veranderd de SA map door het eiland van de serie Lost.

Maar als mijn game 1/4 geladen is valt hij uit en zegt hij : in gtasa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Weet iemand een oplossing ?

Ik heb het nog een tweede keer geprobeerd, dit keer eerst SA Map Cleaner gebruikt, maar hij werkt nog steeds niet :(

Geplaatst:

Misschien heb je versie 2, en moet je downgraden.

Ik heb v 1.0 en ik kan andere mods perfect installeren, zoals de Alcatraz mod, die werkt perfect en dat is ook een map mod.

Geplaatst: (bewerkt)

Je weet zeker dat je het precies volgens de readme doet, geen andere stappen of wat dan ook?

Ik moest gewoon de bestanden vervangen of toevoegen in de GTA SA folder, meer niet.

Er zat eigelijk nog niet eens een deftige readme bij.

Hier is hij te downloaden : http://grandtheftauto.filefront.com/file/Lost_Island;73301

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Geplaatst:

Als je Vista hebt, voer imgtool uit als adminstrator. Als alle bestanden die moeten worden vervangen in GTA3.img staan, dan zou ik SAMI installeren en die het in een keer laten doen. Zelf een script bouwen is niet heel moeilijk en in sommigen gevallen waar je anders een half uur mee bezig bent ben je dan klaar met slechts 5 minuten. En ik weet: sommigen vinden SAMI onhandig, slecht, maar als het om een groot aantal bestanden gaat dan gebruik ik toch liever SAMI.

Geplaatst:

Als je Vista hebt, voer imgtool uit als adminstrator. Als alle bestanden die moeten worden vervangen in GTA3.img staan, dan zou ik SAMI installeren en die het in een keer laten doen. Zelf een script bouwen is niet heel moeilijk en in sommigen gevallen waar je anders een half uur mee bezig bent ben je dan klaar met slechts 5 minuten. En ik weet: sommigen vinden SAMI onhandig, slecht, maar als het om een groot aantal bestanden gaat dan gebruik ik toch liever SAMI.

Er zijn geen bestanden die moeten worden vervangen in img tool, er zijn 2 nieuwe img files in de download : lost.img en varie.img

Geplaatst:

Ik heb het bestand even gedownload en het lijkt erop dat dit een TC is. De mod haalt de hele SA map weg en vervangt deze met een eiland. De vraag is of je dit wilt: geen storyline meer, geen levende wereld, geen metropolen.

De inhoud van "gta.dat" ("data" map) ondersteunt bovenstaande tekst. De maker heeft waarschijnlijk eerst de map-cleaner gebruikt (waarmee je de complete SA map wegvaagt) en daarna het eiland erop gezet. Vervolgens heeft de maker wat bestanden bij elkaar gezocht waarvan hij dacht dat deze belangrijk waren voor de mod.

Even voor de duidelijkheid: zorg dat je vantevoren een schone installatie van SA hebt. Aanwezige mods kunnen in conflict komen met bijvoorbeeld deze mod. Nadat je een schone installatie hebt, moet je alle bestanden vervangen, dus ook álle bestanden in de data map, álle bestanden in data/script etcetera.

Geplaatst:
Dit is overigens zo'n map cleaner zoals in Puma's post. Gewoon even downloaden, installeren en daarna pas je mod in het spel zetten, waarschijnlijk werkt het dan wel. :)
Geplaatst: (bewerkt)

Dit is overigens zo'n map cleaner zoals in Puma's post. Gewoon even downloaden, installeren en daarna pas je mod in het spel zetten, waarschijnlijk werkt het dan wel. :)

Is het normaal dat de Map Cleaner niet werkt met Windows 7 ?

@ Puma : Werkt die mod bij jou ?

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Geplaatst:

Map Cleaner hoort wel te werken met 7, probeer als Administrator uit te voeren, als dat niet werkt met compatibiliteitmodus voor XP aan.

Geplaatst:

Map Cleaner hoort wel te werken met 7, probeer als Administrator uit te voeren, als dat niet werkt met compatibiliteitmodus voor XP aan.

Hij start op, maar als ik in de helft zit geeft hij een fout aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...