Jump to content

GTA Lost Island mod for GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Een fout; wat voor fout?

'' invalid pointer operation ''

Dit schiet niet op. Kan je de readme posten? en je gebruikt altijd de mapcleaner eerst(indien nodig).

Anders zal hij de mod cleanen.

Wat is de werking van de mod?

Groetjes Cooling :cya:

[EDIT} Oud topic :puh:

Bewerkt: door cooling
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

ik kan wel wat proberen want ik heb ook ooit zo'n vergelijkbare mod gehad (shanghai circuit) en daar stond ergens iets verkeerd waardoor hij het niet wilde laden en dus het spel tijdens het laden vastliep, ik kijk wel ff, maar ik garrandeer niet dat het lukt..

edit: kijk eens of er meer mensen zijn waarbij hij het niet doet..

want bij de gta.dat in het mapje maps staan er heel veel dingen niet in die er wel in horen te staan, waarschijnlijk doet hij het daarom niet..

moet je serieus alles in het pakket vervangen?

ik ben nu alles erin aan het zetten, met de hoop dat hij het dan wel doet, ik stuur je de gta.dat wel als ik het af heb, dat kan vanavond nog zijn maar ook morgen..

Bewerkt: door jellemuis

Hij werkt ook bij meerdere mensen niet, op de pagina is dat te zien :

http://grandtheftauto.filefront.com/file/Lost_Island;73301

EDIT : maar bij de maker werkt hij wel, aangezien hij screens van ingame heeft :)

EDIT2 : Ok, hartelijk bedankt :)

misschien kun je contact opnemen met de maker..

ik denk namelijk dat het mij ook niet lukt..

ik wil het nog wel ff verder proberen maar zou je mij dan de gta.dat kunnen sturen, de officiele, aangezien ik geen gta sa meer heb op me pc omdat ik alleen nog maar gta IV speel of wacht laat maar zitten het is gewoon een hele nieuwe game waardoor er heel veel dingen fout kunnen zijn, de enige manier om hem te laten werken is vragen aan de maker, sorry, ik kan er ook niet meer van maken

Bewerkt: door jellemuis

Hij werkt ook bij meerdere mensen niet, op de pagina is dat te zien :

http://grandtheftauto.filefront.com/file/Lost_Island;73301

EDIT : maar bij de maker werkt hij wel, aangezien hij screens van ingame heeft :)

EDIT2 : Ok, hartelijk bedankt :)

misschien kun je contact opnemen met de maker..

ik denk namelijk dat het mij ook niet lukt..

ik wil het nog wel ff verder proberen maar zou je mij dan de gta.dat kunnen sturen, de officiele, aangezien ik geen gta sa meer heb op me pc omdat ik alleen nog maar gta IV speel

Ik zal de officieele gta.dat uploaden naar megaupload, ik heb al meer dan een maand geleden contact opgenomen met de maker, maar hij antwoordt niet.

Ik ga nu het bestand uploaden :)

EDIT : Ik heb zojuist met Map Viewer eens een kijkje genomen en wat bleek, het eiland staat erin, ik heb een video gemaakt over wat er allemaal in de mod is en het is eigenlijk niets speciaal, de video zal vandaag of morgen online staan op het account van mijn vriend, omdat hij mij aan het idee van Map Viewer heeft geholpen, ik zal hem dan in dit topic posten :)

EDIT 2 :

http://www.youtube.com/watch?v=22esgIWNp5U

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik zie geen rede waarom dit topic op slot moet. Nog een tip: als je wil dat een topic gelockt wordt, moet je dat per PB vragen.

Geplaatst:

Ik zie geen rede waarom dit topic op slot moet. Nog een tip: als je wil dat een topic gelockt wordt, moet je dat per PB vragen.

Het topic zou op slot kunnen omdat het probleem zo goed als opgelost is :)

En bedankt voor de tip :)

• 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...