kayle Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Hoi allemaal, ik heb een 2 scripts gemaakt die ik op deze pagina zet. Later ga ik nog meer maken en hier uploaden. Op deze pagina zet ik wat info over de scripts en waar je ze kunt downloaden. Als je de zip files opent kun je heel makkelijk zien wat je moet doen o ze te installeren. Alles wat ik hier upload heb ik zelf gemaakt. Hier zijn dan m'n scripts: NPC - Vliegtuigen systeem (filterscript) Start op als: je /fly typt Wat moet ik doen voordat het werkt: Zet 'Maxnpc' in server.cfg minimaal op 1 (Thnx megadreams). Met dit script kun je een npc van vliegveld naar vliegveld laten vliegen. Het inige wat je hoeft te doen is /fly te typen. vervolgens kun je zeggen naar welk deel je wilt vliegen (LS, LV en SF). Dit script weet waar je bent. Dus je kunt niet zeggen dat je naar SF wilt vliegen als je er al bent. Ook als je in the middel of no where bent, kun je nergens heen vliegen. Als je de bestemming dus geregeld hebt kies je het voertuig waarmee je wilt vertrekken. Een paar standaard id's zijn al gegeven. Na je id keuze wordt 15000 van je geld af getrokken. Heb je zoveel geld nog niet? dan kun je de reis niet financieren en gaat hij niet door. Maar als mensen /fly tikken om ook mee te kunnen reizen moeten ze 15000 betalen en dat gaat allemaal naar jou (Ze moeten in hetzelfde land zitten). De installatie vind je in de readme.txt. Versie 1: DEATHMATCH - Afval race (filterscript) Start op als: je '/start sur1' typt. Wat moet ik doen voordat het werkt: Niks In deze afval race gaat het erom dat je met de lift van een flat af gaat, als deze bijna onder is komt er een vliegtuig op het gebouw afvliegen waardoor de flat instort. Als je de lift had genomen was je veilig geweest. Helaas doet die het niet meer en alle mensen die nog boven zijn kunnen alleen nog het water inspringen. Als ze dit doen gaan ze dood in het water. Als je wel de lift had genomen kon je een fiets nemen (iets meer dan 10 fietsen) en kon je naar de boten (2 boten) rijden. Met de boot die je neemt kun je makkelijker naar de 2 helikopters varen waarmee je op een 2de flat kon landen. Als je hier land ben kan niemand anders er meer komen met en helikopter. Ga naar de verborgen kamer en ga in de pijl staan. Wie dit voor het eerste voor elkaar krijgt is de winnaar. Versie 1: Versie 2: (minigame kan nu herhaalt worden zonder dat je gmx hoeft te gebruiken) NPC recorder (filterscript / batchfile) Start op als: je '/start sur1' typt. Wat moet ik doen voordat het werkt: Niks Deze batchfile en dit script zorgen ervoor dat je npc records makkelijker worden gemaakt en direct worden overgeplaatst naar '/npcmodes/recordings/'. En het handige is dat je het bestand 'npc_record.amx' in je filterscripts map kunt vervangen. Het bestand is 33 regels kleiner en je hoeft niet meer te kiezen welke code je moet gebruiken (/vrecord & /ofrecord). Het is nu gewoon '/record'. Je kunt wel nog gewoon de naam kiezen. Verdere uitleg over de installatie vind je in de readme.txt. Versie 1: --- Ik hoop dat jullie de scripts leuk vinden, als je eentje download zeg dan hier wat je ervan vond. Groetjes Kayle Bewerkt: 1 januari 2010 door kayle Reageren
Freaksken Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Nice, 2 coole minigames. Doe zo verder!!! Reageren
Megadreams Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Even een tip voor iedereen bij die eerste zet je Maxnpc in server.cfg zeker hoger anders kunnen die bots niet joinen Tipje voor jou bij die tweede laat alles verwijderen als iemand won, zodat het opnieuw kan gestart worden met opnieuw de voertuigen, objecten, de pickup enzo voor de rest leuk gemaakt Reageren
kayle Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Even een tip voor iedereen bij die eerste zet je Maxnpc in server.cfg zeker hoger anders kunnen die bots niet joinen Tipje voor jou bij die tweede laat alles verwijderen als iemand won, zodat het opnieuw kan gestart worden met opnieuw de voertuigen, objecten, de pickup enzo voor de rest leuk gemaakt @maxnpc's Dankje voor de tip... (met dat maxnpc's) was ik vergeten te zeggen. @verwijderen Als ik het goed heb staat dit er al in... regel: 198 en 199 for(new i; i < OBJECTS; i++) DestroyObject(object[i]); for(new i; i < VEHICLES; i++) DestroyVehicle(vehicle[i]); Gr. Kayle Reageren
Freaksken Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Even een tip voor iedereen bij die eerste zet je Maxnpc in server.cfg zeker hoger anders kunnen die bots niet joinen Tipje voor jou bij die tweede laat alles verwijderen als iemand won, zodat het opnieuw kan gestart worden met opnieuw de voertuigen, objecten, de pickup enzo voor de rest leuk gemaakt @maxnpc's Dankje voor de tip... (met dat maxnpc's) was ik vergeten te zeggen. @verwijderen Als ik het goed heb staat dit er al in... regel: 198 en 199 for(new i; i < OBJECTS; i++) DestroyObject(object[i]); for(new i; i < VEHICLES; i++) DestroyVehicle(vehicle[i]); Gr. Kayle Heb je het al eens getest nadat er iemand won, je zal zien dat het gebouw direct weer instort. Reageren
mosweg Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Echt leuk verhaal in die minigame. Erg leuk dat die vliegtuig erin vliegt en die flat instort! Reageren
kayle Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Even een tip voor iedereen bij die eerste zet je Maxnpc in server.cfg zeker hoger anders kunnen die bots niet joinen Tipje voor jou bij die tweede laat alles verwijderen als iemand won, zodat het opnieuw kan gestart worden met opnieuw de voertuigen, objecten, de pickup enzo voor de rest leuk gemaakt @maxnpc's Dankje voor de tip... (met dat maxnpc's) was ik vergeten te zeggen. @verwijderen Als ik het goed heb staat dit er al in... regel: 198 en 199 for(new i; i < OBJECTS; i++) DestroyObject(object[i]); for(new i; i < VEHICLES; i++) DestroyVehicle(vehicle[i]); Gr. Kayle Heb je het al eens getest nadat er iemand won, je zal zien dat het gebouw direct weer instort. Inderdaad :$ , de timer wordt niet op nul gezet En ik weet niet zeker maar die functie die de flat draait word ook niet stop gezet. Ik zal er dadelijk naar kijken. Gr. Kayle Gr. Kayle Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ben je zeker dat je KillTimer(); gebruikt? Reageren
kayle Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Ben je zeker dat je KillTimer(); gebruikt? Ja, ik gebruik hem, volgens mij heb ik me ook vergist. Want er staat in het script: KillTimer(turn);. En die moet het doen... Gr. Kayle Edit: Er is nu een nieuwe versie bij de afval race (Versie 2). Bewerkt: 30 december 2009 door kayle Reageren
goudewup Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Dat ziet er zeker goed uit! Ga zo door! Misschien kan je die vliegtuig NPC nog een pad geven zodat hij de hele tijd rondjes vliegt en op elk vliegtuig op een vaste tijd arriveert en vertrekt? dan zou ie namelijk perfect zijn voor RP servers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.